Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych oraz nabycie sprawności w prowadzeniu negocjacji i osiąganiu wyznaczonych celów.
Korzyści dla uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą całego procesu negocjacji, struktury negocjacji, różnych stylów negocjowania, technik negocjacyjnych oraz nabędą umiejętności związane z:
- przygotowaniem do negocjacji
- reakcją na techniki negocjacyjne
- świadomym korzystaniem z umiejętności komunikacyjnych w procesie negocjacji
- wypracowaniem własnego stylu negocjacji
- świadomością swoich ograniczeń
- zamykaniem negocjacji
- skuteczną argumentacją i obroną własnej pozycji
- określaniem celów negocjacji
Szkolenie polecamy dla:
Pracowników zespołów handlowych, pracowników działu zakupów, menedżerów sprzedaży, wszystkich pracujących z klientem zewnętrznym bądź wewnętrznym oraz tych, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie negocjacji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- dyskusja facylitowana
- studia przypadku
- praca w grupach
- gry symulacyjne, gry negocjacyjne
- debata oksfordzka
- informacje zwrotne trenera i grupy
- ćwiczenia negocjacyjne w parach, małych grupach
- odrywanie scenek
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Profesjonalizm prowadzącego, pełne zaangażowanie w swoją pracę sprawiło, że na pewno skorzystam z następnych szkoleń AVENHANSEN.”
,,Szkolenie w formie warsztatów pozwalające poczuć emocje towarzyszące prawdziwym sytuacją.”
,,Szkolenie w dobrej formie warsztatowej. Dużo ćwiczeń w grupach.”
,,Nie ma ani jednej chwili na nudę i dekoncentrację.”
,,Pełen profesjonalizm.”
,,Bardzo ciekawe szkolenie. Mnóstwo przydatnych informacji. Przystępne, nawet dla początkujących w negocjacjach.”
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ZANIM ROZPOCZNIESZ NEGOCJACJE
Bądź przygotowany. W negocjacjach przygotowanie jest szczególnie ważne do osiągnięcia sukcesu. Jak się do negocjacji skutecznie przygotować? - to wszystko zostanie wyczerpująco omówione i przećwiczone w poniższym module.
- Negocjacje - co to jest, główna idea
- Negocjacje a sprzedaż - podstawowe różnice
- Kiedy potrzebne są negocjacje?
- Co należy wiedzieć przed rozpoczęciem negocjacji?
- Ustalanie celów negocjacji - kwestie, interesy, stanowiska, strategia
- Druga strona w negocjacjach
- Zespół negocjacyjny
- Otoczenie rozmów
- BATNA i WATNA
- Jak uniknąć podstawowych błędów w przygotowaniu negocjacji?
MODUŁ II. PODSTAWOWE ZASADY NEGOCJACJI I DYLEMATY Z TYM ZWIĄZANE
Pomyśl zanim zaczniesz negocjować, to ważniejsze niż myślisz. W tym module skupimy się na tym, co jest przedmiotem negocjacji lub co przedmiotem negocjacji nie jest.
- Co jest przedmiotem negocjacji?
- Siły stron
- Konflikt i współpraca w negocjacjach
MODUŁ III. NIEZBĘDNE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRZYDATNE W NEGOCJACJACH
Negocjacje to spotkanie dwóch lub więcej osób, wzajemna interakcja. W takim wypadku umiejętność skutecznego komunikowania jest bezcenna. Uczestnicy poznają narzędzia do zbierania informacji, bycia wiarygodnym i czytelnym w przekazywaniu informacji.
- Znaczenie i rola komunikacji w negocjacjach
- Narzędzia komunikacji niezbędne w procesie negocjacji
- Komunikaty perswazyjne - semantyka - emocje i racjonalność
- Komunikacja werbalne i niewerbalna podczas negocjacji
MODUŁ IV. SYLWETKA NEGOCJATORA
Uczestnicy szkolenia poznają własny styl negocjacji. Doświadczą tego, który ze stylów jest najbardziej skuteczny oraz dowiedzą się jak postępować w różnymi typami negocjujących.
- Style negocjacji
- Świadomość własnych ograniczeń
- Typy osobowości stron w negocjacjach
MODUŁ V. ETAPY NEGOCJACJI
W tym module Uczestnicy dowiedzą się jak od początku do końca przebiega negocjacja na poszczególnych etapach i co z tego jest najważniejsze do osiągnięcia własnych celów.
- Przygotowanie do każdego z etapów negocjacji
- Cele i interesy na każdym z etapów
- Struktura negocjacji
MODUŁ VI. ZASADY NEGOCJACJI
Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się również jakie są najważniejsze strategie negocjacyjne i jak je stosować? Jakie zachowania przynoszą sukces w negocjacjach? Jak negocjować skutecznie w różnych sytuacjach w zależności od partnera negocjacyjnego? Co warto negocjować a nad czym lepiej się nie skupiać?
- Strategie negocjacji
- Kto jest silniejszą stroną w naszych negocjacjach?
- Budowanie własnej przewagi
- Wygrany w negocjacjach - co to znaczy wygrać negocjacje
- Idea negocjacji - świadomość interesów stron
- Techniki negocjacji
- Obrona przed technikami drugiej strony
MODUŁ VII. MANIPULACJA W NEGOCJACJACH
Uczestnicy nauczą się jak unikać pułapek negocjacyjnych wynikających z celowych lub intuicyjnych technik drugiej strony.
- Obrona przed manipulacją drugiej strony
- Nasza postawa w rozmowie
- Asertywność w negocjacjach
MODUŁ VIII. REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO W ASPEKCIE NEGOCJACJI
Reguły wywierania wpływu czyli bezcenna widza o tym jak wpływać na ludzi albo jak ludzie na nas wpływają. Uczestnicy przećwiczą skuteczne sposoby właściwej reakcji na wywierania wpływu podczas negocjacji.
- Czy to wywieranie wpływu, perswazja czy manipulacja?
- Główne techniki negocjacyjne wykorzystujące reguły wywierania wpływu
2024-11-18
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 36 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk