Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.


Krótki opis szkolenia online i stacjonarnego dotyczącego prowadzenia sprzedaży przed LinkedIn

Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć się skutecznie sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie, na którym się dowiesz, jak wykorzystać LinkedIn w pracy handlowca.
 

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie online i stacjonarne ze skutecznej sprzedaży na LinkedIn?

Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
 


Skuteczne działania sprzedażowe na LinkedIn - korzyści z udziału w szkoleniu:

  1. Skrócenie procesu sprzedaży
  2. Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  3. Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  4. Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z skutecznej sprzedaży przez LinkedIn w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  1. Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
  2. Wiedza produktowa
  3. Znajomość procesu sprzedaży

MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT

  1. Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  2. Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
  3. Opis korzyści dla poszczególnych segmentów

MODUŁ III. LEJEK SPRZEDAŻOWY

  1. Czym jest lejek sprzedażowy
  2. Jak wygląda mój lejek sprzedażowy
  3. Na którym etapie lejka sprzedażowego należy włączyć social selling

MODUŁ IV. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN

  1. Czym jest social selling
  2. Social selling na LinkedIn
  3. Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  4. Techniki social sellingu

MODUŁ V. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE

  1. Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  2. Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle - jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
  3. Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca - co powinno się w nich znaleźć.
  4. Doświadczenie - opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  5. Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia - jak sprzedażowo wykorzystać te pola

MODUŁ VI. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN

  1. Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
  2. Jak mądrze budować sieć kontaktów

MODUŁ VII. PIERWSZY KONTAKT

  1. Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą - warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”

MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA

  1. Elementy skutecznej oferty
  2. Klient kupuje korzyści
  3. Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
  4. Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn

MODUŁ IX. BUDOWANIE RELACJI

  1. Zamknięcie sprzedaży na LinkedIn - czy w ogóle możliwe?
  2. Sposoby budowania relacji z odbiorcami

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia online ze sprzedaży na LinkedIn

Szkolenie online jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji. 
Szkolenie jest podzielone na dwie części – dwa główne moduły, po 3h każdy.