Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.
Szkolenie polecamy dla:
- Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80.
W każdym module wykorzystywane są metody:
- mini wykłady
- ćwiczenia indywidualne na autorskich arkuszach
- ćwiczenia na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy)
- burze mózgów
- mini konsultacje
Ważne!
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów, dlatego każdy z uczestników proszony jest o zabranie we własnym zakresie laptopa lub tableta.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Tu wkrótce pojawi się Karta Krakowska |
|
![]() |
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
- Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Wypełnij dane poniżej.
MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
- Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
- Wiedza produktowa
- Znajomość procesu sprzedaży
MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT
- Charakterystyka mojego produktu lub usługi
- Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
- Opis korzyści dla poszczególnych segmentów
MODUŁ III. LEJEK SPRZEDAŻOWY
- Czym jest lejek sprzedażowy
- Jak wygląda mój lejek sprzedażowy
- Na którym etapie lejka sprzedażowego należy włączyć social selling
MODUŁ IV. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN
- Czym jest social selling
- Social selling na LinkedIn
- Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
- Techniki social sellingu
MODUŁ V. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE
- Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle - jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
- Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca - co powinno się w nich znaleźć.
- Doświadczenie - opracowanie schematów opisu historii zawodowej
- Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia - jak sprzedażowo wykorzystać te pola
MODUŁ VI. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN
- Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
- Jak mądrze budować sieć kontaktów
MODUŁ VII. PIERWSZY KONTAKT
- Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą - warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”
MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA
- Elementy skutecznej oferty
- Klient kupuje korzyści
- Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
- Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn
MODUŁ IX. BUDOWANIE RELACJI
- Zamknięcie sprzedaży na LinkedIn - czy w ogóle możliwe?
- Sposoby budowania relacji z odbiorcami
2020-03-23
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 104 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków