Celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego posługiwania się telefonem jako głównym narzędziem pracy. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają różnorodne typy osobowości oraz nabędą umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nimi. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać oczekiwania Klientów oraz w jaki sposób właściwie prezentować firmę w relacjach z Klientem. Nadrzędnym celem szkolenia jest budowanie u uczestników postawy pro – klienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:
- Reagowanie na niekomfortowe zachowania Klienta
- Prezentowania oferty jako odpowiedzi na potrzeby klienta, zgodnie z korzyściami Klienta
- Podnoszenia skuteczności prowadzenia rozmów telefonicznych
- Radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta
- Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji
Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
- Prowadzenia dialogu z Klientem
- Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta
- Budowania dobrych relacji
- Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”
Wykształcenie pożądanych postaw:
- Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby
- Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców i budowania trwałych relacji z Klientami
- Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik
Metody pracy, które zostaną zastosowane podczas szkolenia:
- Mini wykład trenera
- Ćwiczenia zespołowe
- Ćwiczenia indywidualne
- Scenki symulowane, mini drama
- Case study
- Prezentacja PP
- Dyskusja facylitowana
- Gra sprzedażowa
- Feedback trenera i grupy
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI BIZNESOWYCH
- Co należy widzieć o komunikacji?
- Rodzaje komunikatów
- Aktywne słuchanie
- Klimat w rozmowie
- Techniki dostrajania się
- Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
- Techniki zadawania pytań Inne skuteczne narzędzia komunikacji.
- Emocje w komunikacji
MODUŁ II. EFEKTYWNE ANALIZOWANIE I DOPASOWYWANIE PRODUKTU DO POTRZEB KLIENTA
MODUŁ III. PODNOSZENIE SKUTECZNOŚCI PROWADZONYCH ROZMÓW TELEFONICZNYCH
- Skuteczna argumentacja przez telefon
- Techniki skutecznego dociekania
- Efekt "wow" w rozmowie wychodzącej
- Klucze, haki i podpórki - techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej
MODUŁ IV. ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU, SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI
- Metody wpływu na zadowolenie klienta
- Techniki perswazji w komunikacji z klientem - wywieranie wpływu oraz obrona przed manipulacją ze strony klienta
- Budowanie argumentów /pytań, apeli/ efektywnych w budowaniu pozytywnych relacji z klientem, przekonujących do odpowiednich działań
- Komunikacja perswazyjna w procesie obsługi klienta
MODUŁ V. PREZENTACJA OFERTY JAKO ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY KLIENTA ZGODNIE Z PRZYJĘTYM ZASADAMI W SPÓŁCE
- Metody prezentacji ceny
- Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży - najlepsze argumenty
- Błędy poznawcze w analizie potrzeb klient.
- Na jakie pułapki analizy sytuacji winniśmy się przygotować
- Język korzyści - jak przełożyć cechy na korzyści
MODUŁ VI. POKONYWANIE OBIEKCJI KLIENTA Z ZASTOSOWANIE JĘZYKA KORZYŚCI
- Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy
- Metoda „lejka” Rozpoznawanie potrzeb
- Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży
MODUŁ VII. RADZENIE SOBIE W KONTAKTACH Z TRUDNYM KLIENTEM
- Trudne sytuacje i trudni klienci - skąd się biorą?
- Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji
- Modele postępowania w sytuacjach trudnych
2022-10-17
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 556 dni