Celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego posługiwania się telefonem jako głównym narzędziem pracy. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają różnorodne typy osobowości oraz nabędą umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nimi. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać oczekiwania Klientów oraz w jaki sposób właściwie prezentować firmę w relacjach z Klientem. Nadrzędnym celem szkolenia jest budowanie u uczestników postawy pro – klienckiej, która zapewni odpowiedni poziom jakości obsługi Klienta.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:

  • Reagowanie na niekomfortowe zachowania Klienta
  • Prezentowania oferty jako odpowiedzi na potrzeby klienta, zgodnie z korzyściami Klienta
  • Podnoszenia skuteczności prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta
  • Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji

Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:

  • Prowadzenia dialogu z Klientem
  • Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta
  • Budowania dobrych relacji
  • Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”

Wykształcenie pożądanych postaw:

  • Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby
  • Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców i budowania trwałych relacji z Klientami
  • Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik

 

Metody pracy, które zostaną zastosowane podczas szkolenia:

  • Mini wykład trenera
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Scenki symulowane, mini drama
  • Case study
  • Prezentacja PP
  • Dyskusja facylitowana
  • Gra sprzedażowa
  • Feedback trenera i grupy

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI BIZNESOWYCH

  1. Co należy widzieć o komunikacji?
  2. Rodzaje komunikatów
  3. Aktywne słuchanie
  4. Klimat w rozmowie
  5. Techniki dostrajania się
  6. Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  7. Techniki zadawania pytań Inne skuteczne narzędzia komunikacji.
  8. Emocje w komunikacji

MODUŁ II. EFEKTYWNE ANALIZOWANIE I DOPASOWYWANIE PRODUKTU DO POTRZEB KLIENTA

MODUŁ III. PODNOSZENIE SKUTECZNOŚCI PROWADZONYCH ROZMÓW TELEFONICZNYCH

  1. Skuteczna argumentacja przez telefon
  2. Techniki skutecznego dociekania
  3. Efekt "wow" w rozmowie wychodzącej
  4. Klucze, haki i podpórki - techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej

MODUŁ IV. ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU, SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI

  1. Metody wpływu na zadowolenie klienta
  2. Techniki perswazji w komunikacji z klientem - wywieranie wpływu oraz obrona przed manipulacją ze strony klienta
  3. Budowanie argumentów /pytań, apeli/ efektywnych w budowaniu pozytywnych relacji z klientem, przekonujących do odpowiednich działań
  4. Komunikacja perswazyjna w procesie obsługi klienta

MODUŁ V. PREZENTACJA OFERTY JAKO ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY KLIENTA ZGODNIE Z PRZYJĘTYM ZASADAMI W SPÓŁCE

  1. Metody prezentacji ceny
  2. Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży - najlepsze argumenty
  3. Błędy poznawcze w analizie potrzeb klient.
  4. Na jakie pułapki analizy sytuacji winniśmy się przygotować 
  5. Język korzyści - jak przełożyć cechy na korzyści

MODUŁ VI. POKONYWANIE OBIEKCJI KLIENTA Z ZASTOSOWANIE JĘZYKA KORZYŚCI

  1. Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy
  2. Metoda „lejka” Rozpoznawanie potrzeb
  3. Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży

MODUŁ VII. RADZENIE SOBIE W KONTAKTACH Z TRUDNYM KLIENTEM

  1. Trudne sytuacje i trudni klienci - skąd się biorą?
  2. Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji
  3. Modele postępowania w sytuacjach trudnych
Termin

2022-10-17 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk

Cena

1170 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 556 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1170 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane