Sekretariat jest istotną częścią w działalności każdej organizacji. W sekretariacie czy recepcji dobywa się najczęściej pierwszy kontakt z Klientem: kontakt telefoniczny, wizyta bezpośrednia. Budowanie właściwego wizerunku działań organizacji rozpoczyna się w sekretariacie, który jest ambasadorem firmy. Jednocześnie prawą ręką przełożonego często jest asystentka czy asystent współpracujący ściśle zarówno z przełożonym jak i sekretariatem.

 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie najważniejszych zasad funkcjonowania sekretariatu i recepcji, a w szczególności: pierwszego kontaktu z Klientem (telefon, e-mail, wizyta osobista), obsługa gości organizacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Uczestniczki i uczestnicy po szkoleniu:

  • poznają zasady budowania pożądanego wizerunku profesjonalnej sekretarki
  • przećwiczą różne sytuacje związane z obsługą Klientów i gości w organizacji
  • poznają zasady skutecznej komunikacji z kierownikami i innymi pracownikami
  • będą znali zasady obsługi telefonicznej sekretariatu
  • uwrażliwią się na pułapki związane z używaniem Internetu w organizacji
  • zapoznają się z zasadami savoir–vivre w pracy sekretariatu
  • praktycznie przećwiczą różne sytuacje komunikacyjne
  • przećwiczą komunikację asertywną

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

  • prezentacja trenerska,
  • dyskusje moderowane,
  • praca zadaniowa w grupach,
  • praca z opisami sytuacji (case method),
  • ćwiczenia komunikacyjne,
  • arkusze i kwestionariusze pokazujące uczestnikom różne aspekty szkolenia

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. BUDOWA WIZERUNKU I DOSKONALENIE IMAGE PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI W ORGANIZACJI

  • Budowanie pierwszego wrażenia oraz zasady wywierania wrażenia
  • Budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz organizacji
  • Zasady oddziaływania postawą, gestykulacją, mimiką, znaczenie ubioru
  • Pożądane cechy sekretarki/asystentki - typ osobowości, charakter, umiejętności.

MODUŁ II. BIURO JAKO CENTRUM KOMUNIKACYJNE INSTYTUCJI

  • Efektywna komunikacja wewnętrzna
  • Zarządzanie informacją w zarządzaniu biurem
  • Rola sekretariatu jako centrum funkcjonowania biura
  • Organizowanie pracy sekretariatu
  • Organizacja zebrań, spotkań i konferencji

MODUŁ III. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W SEKRETARIACIE A OSOBOWOŚĆ

  • Znaczenie pierwszego wrażenia
  • Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych 
  • Systemy poznawcze – jak dopasować się w rozmowie do rozmówcy

MODUŁ IV.  ASERTYWNOŚĆ I KOMUNIKACJA W PRACY ASYSTENTKI

  • Zasady asertywności i prawa asertywności w sytuacji zawodowej w zawodzie sekretarki/asystentki.
  • Asertywność jako sztuka respektowania granic i budowania pozytywnej samooceny
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Reakcje na odmowę i informacje u różnych rozmówców

MODUŁ V. WSPÓŁPRACA Z PRZEŁOŻONYM, CZYLI PROFESJONALIZM I WSPARCIE

  • Komunikacja w dziale, jako spotkanie dwóch osobowości
  • Utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
  • Lista podstawowych oczekiwań szefa
  • Efektywność w pracy asystentki
  • Polityka prywatności
  • Nastroje i emocje w relacji: przełożony-podwładny
  • Reprezentacja instytucji w tandemie

MODUŁ VI. OBSŁUGA KLIENTA

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywanie relacji
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta
  • Struktura rozmowy telefonicznej
  • Budowanie atmosfery w rozmowie telefonicznej
  • Kontakt przez Internet – list elektroniczny jako oficjalny kontakt
  • Uwaga na pułapki Internetu (zasady Netykiety)

MODUŁ VII. DRESS CODE I ELEGANCJA W UBIORZE ASYSTENTKI - CO I KIEDY NOSIĆ?

MODUŁ VIII. ETYKIETA I SAVOIR VIVRE W PRACY ASYSTENTKI

 

Termin

2022-05-20

I dzień: 09:00-16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa

Cena

1520 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 700 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1520 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane