Savoir-vivre w biznesie - szkolenie stacjonarne i online

Savoir-vivre to sztuka właściwego zachowania w różnych sytuacjach, dbania o to by to co robimy było nie tylko miłe dla nas ale także dla naszego otoczenia. Beata Tyszkiewicz, niekwestionowana dama polskiego kina, powiedziała: „Dama, to kobieta, która nie sprawia sobą kłopotu”. To zdanie absolutnie w całym jego znaczeniu możemy również zastosować mówiąc o dżentelmenach.

Wydaje się to oczywiste, jednak często spotykamy się w z sytuacjami, w których czujemy się niekomfortowo ze względu na czyjąś postawę. Nie zawsze też sami wiemy jak zachować się w sytuacji dla nas nowej i brakuje nam umiejętności w zakresie.

Cele szkolenia z zakresu savoir vivre’u

Podczas szkolenia savoir vivre w biznesie nauczą się Państwo nie tylko zachowywać stosownie do okoliczności i wydarzenia. Ale również budowania swojego profesjonalnego wizerunku poprzez to jak mówimy, co mówimy oraz jak się zachowujemy i ubieramy oczywiście zawsze stosownie do sytuacji.

Program szkolenia obejmuje zapoznanie uczestników z zasadami savoir-vivre w biznesie i opanowanie sztuki elastycznego ich stosowania. Pokazanie uczestnikom szkoleń jak swoją postawą wzbudzać szacunek oraz budować wizerunek kulturalnej i pewnej siebie osoby, niezależnie od sytuacji w jakiej się znajdzie.

 

Czego dowiesz się podczas kursu podnoszącego znajomość zasad etykiety. Korzyści dla Uczestników szkolenia savoir vivre:

  • Nabierzesz pewności siebie w budowaniu oficjalnych relacji służbowych
  • Będziesz wiedział jak świadomie budować wizerunek w biznesie oraz skutecznie prowadzić autoprezentację zgodnie z zasadami  biznesowego savoir-vivre
  • Dowiesz się w jaki sposób  umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych
  • Zrozumiesz mechanizmy obowiązujące podczas oficjalnych sytuacji służbowych i zachowania partnerów biznesowych
  • Będziesz wiedział jak kreować wizerunek poprzez strój - znajomość zasad dress code
  • Nabędziesz umiejętności odczytania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych

Dla kogo polecamy szkolenie savoir vivre?

Udział w zajęciach z dobrych manier w biznesie polecamy dla: 

  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Savoir vivre podczas spotkania biznesowego. Program szkolenia 

Etykieta w biznesie wymaga pozwala określić czego w pracy nie wypada. Nasz kurs pozwala poznać dobre obyczaje dające swobodę podczas każdej przyjęcia biznesowego, wyjazdu czy spotkania firmowego.  Nasze warsztaty dostarczą wiedzy, jak zachować się w różnych sytuacjach biznesowych, znajomości obyczajów i norm towarzyskich. Szkolenie da odpowiedź na pytania o spotkania biznesowe, przyjęcia i tytułowanie osób na nich obecnych.

MODUŁ I. GŁÓWNE RÓŻNICE POMIĘDZY SAVOIR VIVRE TOWARZYSKIM A BIZNESOWYM

  1. Najczęściej popełniane błędy
  2. Omówienie najważniejszych zasad i różnic savoir vivre'u

 

MODUŁ II. KULTURA NARODOWA A ZASADY SAVOIR-VIVRE

  1. Czym jest kultura narodowa?
  2. Polska kultura narodowa
  3. Cechy charakterystyczne polskiej kultury i sposobu budowania relacji
  4. Cechy charakterystyczne dla wybranych kultur narodowych

 

MODUŁ III. ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE - ZASADA PRECEDENCJI

  1. Co to jest zasada procedencji, zasada dostosowania i zasada szacunku?
  2. Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  3. Tytułowanie podczas spotkań
  4. Przechodzenie na „TY” i skracanie dystansu w relacjach służbowych
  5. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek - jak to robić dobrze
  6. Wyjazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

 

MODUŁ IV. ETYKIETA PODCZAS PRZYJMOWANIA GOŚCI I PODCZAS BYCIA GOŚCIEM

  1. Usadzanie gości w sali konferencyjnej, w restauracji i podczas oficjalnych przyjęć
  2. Zajmowanie miejsca w obcym gabinecie
  3. Kiedy wstajemy a kiedy nie musimy wstawać
  4. Anonsowanie się u Klienta
  5. Wręczanie kwiatów i prezentów
  6. Kultura zachowań przy stole

 

MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  2. Świadomość własnych mocnych i słabych stron
  3. Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z drugim człowiekiem
  4. Kultura języka - sztuka słowa w życiu zawodowym
  5. Small Talk - o tym jak prowadzić rozmowy kurtuazyjne
  6. Komunikacja niewerbalna- mowa ciała
  7. Strefa komfortu

 

MODUŁ VI. KREOWANIE WIZERUNKU

  1. Psychologia koloru w biznesie
  2. Dress code - ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn
  3. Dobór stroju do sytuacji
  4. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
  5. Skróty na zaproszeniach - co nam mówią?

 

MODUŁ VII. BUDOWANIE AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTÓW

  1. Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań
  2. Słyszeć a słuchać - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów
  3. Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań
  4. Precyzyjne formułowanie komunikatów w rozmowie z klientami
  5. Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy
  6. Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej
  7. Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem

 

MODUŁ VIII. ROZMOWY TELEFONICZNE

  1. Zasady, o których należy pamiętać prowadząc służbową konwersację
  2. Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  3. Nieodebrane połączenia i oddzwanianie. Przerwane rozmowy
  4. Najczęściej popełniane faux-pas podczas rozmów telefonicznych

 

MODUŁ IX. NETYKIETA - CZYLI ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W INTERNECIE

  1. Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  2. Precedencja w korespondencji elektronicznej
  3. Najczęściej popełniane błędy w komunikacji zdalnej
  4. Budowa i forma korespondencji elektronicznej

Jakie metody pracy stosujemy podczas szkoleń z savoir vivre w biznesie? 

Szkolenie savoir vivre w biznesie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników kursu do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.