Savoir-vivre to sztuka właściwego zachowania w różnych sytuacjach, dbania o to by to co robimy było nie tylko miłe dla nas ale także dla naszego otoczenia. Beata Tyszkiewicz, niekwestionowana dama polskiego kina, powiedziała: „Dama, to kobieta, która nie sprawia sobą kłopotu”. To zdanie absolutnie w całym jego znaczeniu możemy również zastosować mówiąc o dżentelmenach.

Wydaje się to oczywiste, jednak często spotykamy się w z sytuacjami, w których czujemy się niekomfortowo ze względu na czyjąś postawę. Nie zawsze też sami wiemy jak zachować się w sytuacji dla nas nowej.

Podczas szkolenia nauczą się Państwo nie tylko zachowywać stosownie do okoliczności. Ale również budowania swojego profesjonalnego wizerunku poprzez to jak mówimy, co mówimy oraz jak się zachowujemy i ubieramy oczywiście zawsze stosownie do sytuacji.


Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z zasadami savoir-vivre w biznesie i opanowanie sztuki elastycznego ich stosowania. Pokazanie uczestnikom jak swoją postawą wzbudzać szacunek oraz budować wizerunek kulturalnej i pewnej siebie osoby, niezależnie od sytuacji w jakiej się znajdzie.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Nabierzesz pewności siebie w budowaniu oficjalnych relacji służbowych.
  • Będziesz wiedział jak świadomie budować wizerunek w biznesie oraz skutecznie prowadzić autoprezentację zgodnie z zasadami  biznesowego savoir-vivre.
  • Dowiesz się w jaki sposób  umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych.
  • Zrozumiesz mechanizmy obowiązujące podczas oficjalnych sytuacji służbowych i zachowania partnerów biznesowych.
  • Będziesz wiedział jak kreować wizerunek poprzez strój – znajomość zasad dress code.
  • Nabędziesz umiejętność odczytania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych.


Szkolenie polecamy dla:

  • menedżerów wszystkich szczebli,
  • właścicieli małych biznesów,
  • przedstawicieli handlowych,
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę,
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

 

1. GŁÓWNE RÓŻNICE POMIĘDZY SAVOIR VIVRE TOWARZYSKIM A BIZNESOWYM.

  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Omówienie najważniejszych zasad i różnic.

2. KULTURA NARODOWA A ZASADY SAVOIR-VIVRE.

  • Czym jest kultura narodowa?
  • Polska kultura narodowa.
  • Cechy charakterystyczne polskiej kultury i sposobu budowania relacji.
  • Cechy charakterystyczne dla wybranych kultur narodowych.

3. ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE – ZASADA PRECEDENCJI.

  • Co to jest zasada procedencji, zasada dostosowania i zasada szacunku?
  • Zasady podczas powitania i przedstawiania się.
  • Tytułowanie podczas spotkań.
  • Przechodzenie na „TY” i skracanie dystansu w relacjach służbowych.
  • Wręczanie i przyjmowanie wizytówek - jak to robić dobrze.
  • Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie.

4. ETYKIETA PODCZAS PRZYJMOWANIA GOŚCI I PODCZAS BYCIA GOŚCIEM.

  • Usadzanie gości w sali konferencyjnej, w restauracji i podczas oficjalnych przyjęć.
  • Zajmowanie miejsca w obcym gabinecie.
  • Kiedy wstajemy a kiedy nie musimy wstawać.
  • Anonsowanie się u Klienta.
  • Wręczanie kwiatów i prezentów.
  • Kultura zachowań przy stole.

5. AUTOPREZENTACJA W BIZNESIE.

  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  • Świadomość własnych mocnych i słabych stron.
  • Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z drugim człowiekiem.
  • Kultura języka – sztuka słowa w życiu zawodowym.
  • Small Talk – o tym jak prowadzić rozmowy kurtuazyjne.
  • Komunikacja niewerbalna – mowa ciała.
  • Strefa komfortu.

6. KREOWANIE WIZERUNKU.

  • Psychologia koloru w biznesie.
  • Dress code –  ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.
  • Dobór stroju do sytuacji.
  • Rodzaje i formy przyjęć biznesowych.
  • Skróty na zaproszeniach-  co nam mówią?

7. BUDOWANIE AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTÓW.

  • Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań.
  • Słyszeć a słuchać  - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów.
  • Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań.
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów.
  • Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy.
  • Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej.
  • Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem.

8. ROZMOWY TELEFONICZNE.

  • Zasady, o których należy pamiętać prowadząc służbową konwersację.
  • Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej.
  • Nieodebrane połączenia i oddzwanianie. Przerwane rozmowy.
  • Najczęściej popełniane faux-pas podczas rozmów telefonicznych.

9. NETYKIETA – CZYLI ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W INTERNECIE.

  • Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej.
  • Precedencja w korespondencji elektronicznej.
  • Najczęściej popełniane błędy.
  • Budowa i forma korespondencji elektronicznej.

 

Termin

2020-06-15 - 2020-06-16

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1280 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 297 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Savoir-vivre w biznesie
2020-06-15 - 2020-06-16
ul. Powstańców Warszawskich 45, Gdańsk

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1280 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane