Szkolenie będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych.
Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.

 

 

 

Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.

 

Cele szkolenia:

  • Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych
  • Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu
  • Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole
  • Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
  • Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  •     dyskusje
  •     studium przypadku
  •     ćwiczenia indywidualne i grupowe
  •     kwestionariusze i testy zachowań
  •     odgrywanie scenek/ról
  •     gry symulacyjne
  •     burze mózgów
  •     wymiana doświadczeń

Struktura szkolenia: 

  • prezentacje wykładowe: 30%
  • część warsztatowa: 70%

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I.  PSYCHOLOGIA KONFLIKTU

  1. Istota i mechanizmy konfliktu
  2. Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
  3. Przyczyny, przebieg, skutki - czy współcześnie konflikt jest inny?
  4. Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów

 

MODUŁ II.  KONFLIKT W ORGANIZACJI

  1. Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
  2. Rodzaje konfliktów w organizacjach
  3. Zarządzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy menedżerów
  4. Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
  5. Aby dobrać leczenie trzeba znać diagnozę - konflikt trzeba zdiagnozować
  6. Identyfikacja emocji występujących w konflikcie - własnych i cudzych
  7. Samonapędzające się koło - Trójkąt dramatyczny - Prześladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna możliwa interwencja

 

MODUŁ III.  JA W KONFLIKCIE

  1. Po co mi konflikt?
  2. Czy musiało dojść do konfliktu?
  3. Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa  Kilmanna

 

MODUŁ IV.  MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?

  1. Koncepcja Harwardzka  3 kluczowe zasady pomocnego działania
  2. Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach  Ja, Ty, Metapozycja
  3. Interwencja menedżera kiedy jest wymagana
  4. Jakie strategie wdrożyć w sytuacji konfliktu?
  5. Jak pracować z różnymi typami konfliktów  danych, relacji, wartości, strukturalnym i interesów?
  6. Techniki wspierające radzenie sobie z konfliktem  otwieranie pola trudnych pytań, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
  7. Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
  8. Działania eskalujące - czego nie należy robić, aby nie zaostrzyć konfliktu

 

MODUŁ V. SYMULACJA  KONFLIKT INTERPERSONALNY

  1. Wprowadzenie zasad odgrywania ról
  2. Ćwiczenia  symulacje rozmów z osobami pozostającymi w konflikcie, na linii: pracownik  przełożony, współpracownik 

 

MODUŁ VI. SYMULACJA  KONFLIKT WEWNĄTRZ ZESPOŁU

  1. Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
  2. Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?

 

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  1. Przypomnienie najważniejszych treści - teleturniej
  2. Czy zespół może się nauczyć przechodzić przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadzący do rozwoju rozwiązań i spójności?
  3. Indywidualne i zespołowe Action Plan
Termin

2021-09-06 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

I dzień: 08:00-18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 08:00-15:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** Beethoven
ul. Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 935 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane