Szkolenia z zakresu wielokulturowo┼Ťci daj─ů zarówno praktyczn─ů wiedz─Ö, jak i pozwalaj─ů zrozumie─ç zachowania tak innych, jak i swoje w┼éasne. S─ů to bardzo praktyczne szkolenia wskazuj─ůce na mo┼╝liwe b┼é─Ödy interpretacyjne pojawiaj─ůce si─Ö w kontakcie z odmienno┼Ťci─ů kulturow─ů. W zale┼╝no┼Ťci od ukierunkowania, kursy te dostarczaj─ů praktycznych wskazówek dotycz─ůcych odczytywania komunikacji niewerbalnej, znaczenia kontekstu przestrzennego, itd.

Cel szkolenia:

  • Nabycie kompetencji z zakresu pracy w zespole wielokulturowym
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci skutecznej komunikacji werbalnej i rozumienia kominikatów niewerbalnych osób z odmiennych kr─Ögów kulturowych
  • Poznanie b┼é─Ödów, których nale┼╝y unika─ç w kontaktach w ┼Ťrodkowisku wielokulturowym

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy maj─ů do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzaj─ů (lub ju┼╝ to robi─ů) nawi─ůzywa─ç kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzi─ç negocjacje, sprzedawa─ç i promowa─ç swoje produkty, ale tak┼╝e osób, które wspó┼épracuj─ů z obcokrajowcami na miejscu w Polsce.
W szkoleniu mog─ů bra─ç udzia┼é przedstawiciele ró┼╝nych bran┼╝, niezale┼╝nie od wieku czy szczebla menad┼╝erskiego.
W zale┼╝no┼Ťci od zapotrzebowania szkolenie mo┼╝e zosta─ç dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczy─ç konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.)

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Warsztaty
  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Wyk┼éad

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Katowicach gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I.  WPROWADZENIE DO ZAGADNIE┼â KOMUNIKOWANIA SI─ś

  1. proces komunikacji i jego etapy
  2. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  3. techniki i narz─Ödzia skutecznego porozumiewania si─Ö.
  4. Komunikacja bezpo┼Ťrednia a komunikacja za pomoc─ů mediów: telefon, mail, komunikatory

MODUŁ II. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI

  1. autoanaliza własnego stylu komunikowania się
  2. błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
  3. bariery komunikacyjne
  4. etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego

MODU┼ü III. EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW

  1. kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
  2. asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
  3. rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
  4. rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zak┼éócaj─ůce s┼éuchanie i rozumienie wypowiedzi
  5. sztuka zadawania pytań
  6. p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wp┼éywu

MODUŁ IV. INTERKULTUROWE ASPEKT KOMUNIKACJI

  1. podstawy proksymiki – dystans w komunikacji
  2. formu┼éowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
  3. ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
  4. kulturowe odczytywanie komunikatów
  5. kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
  6. podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym

MODU┼ü V. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI INTERKULTUROWEJ

  1. kultury zorientowane na kontakt
  2. kultury zorientowane na zasady
  3. kultury propartnerskie i protransakacyjne
  4. kultury ceremonialne i nieceremonialne
  5. kultury monochromiczne i polichroniczne
  6. Czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte za┼éo┼╝enia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur
  7. Mówimy wszyscy po……., ale czy naprawd─Ö mówimy w tym samym j─Özyku

MODU┼ü VI. „INSTRUKCJA OBS┼üUGI KONTRAHENTA”- CO ROBI─ć, CZEGO RACZEJ NIE I TOTALNE „FAUX PAS”

  1. Kultury Europy Zachodniej
  2. Kultury j─Özyka niemieckiego

MODU┼ü VII. PODSUMOWANIE

Termin

2020-03-16 - 2020-03-17

Miejsce

Hotel*** Quality Silesian
ul. Szybowcowa 1a
Katowice

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 120 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
2020-03-16 - 2020-03-17
ul. Szybowcowa 1a, Katowice

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane