• Jak zidentyfikować, rozwinąć i zatrzymać najlepszych? - programy Zarządzania Talentami
  • Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa? Jak robić wewnętrzny i zewnętrzny PR dla HR?
  • Czy systemy Ocen Okresowych mogą być najlepszym narzędziem rozwoju i motywowania pracowników w przedsiębiorstwie?
  • Jak powinna przebiegać rozmowa oceniająca tak, aby dodawała „skrzydeł” pracownikowi i … przełożonemu?
  • Czy systemy Ocen Okresowych to już przeżytek?
  • Jak tworzymy profile kompetencyjne będące podstawą do zarządzania wszystkimi procesami ZZL: oceny okresowe, rekrutacja i selekcja, szkolenia i rozwój?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
ROZMOWY OCENIAJĄCE I INNE METODY ZZL
będący częścią certyfikowanego kursu Akademia HR dla Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników
(aktualnych i planujących rozpoczęcie pracy w tym zawodzie)

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które Uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
  • zapoznanie się z definicją i budowaniem systemów ścieżek karier
  • poznanie zasad budowania profili kompetencyjnych
  • zdobycie umiejętności dobrego przygotowania systemu ocen okresowych - przygotowanie formularzy oceny i zdefiniowanie kryteriów oceny, profesjonalne przygotowanie się do rozmowy oceniającej, przygotowanie pracowników i przełożonych
  • jak wykorzystać coaching, wewnętrzny PR do budowania motywacji pracowników


Metody szkolenia, ktre zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

MODUŁ I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI

  1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
  2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich - plan PR dla HR
  3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi - dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
  4. Najważniejsze procesy HR

 

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ROZWOJEM I MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW

  1. Definiowane rozwoju, kariery i talentów w organizacji
  2. Kultura organizacyjna, polityka i wizerunek firmy jako kluczowe elementy przyciągania i zatrzymywania zasobów ludzkich w firmie
  3. Definiowanie luk kompetencyjnych pracowników  i dobór metod ich niwelowania w miarę możliwości przedsiębiorstwa
  4. Modele kompetencyjne - budowa, zastosowanie w procesie rozwoju pracowników
  5. Zarządzanie talentami i karierą - „magia” rozwoju talentów, ścieżki karier

 

MODUŁ III. OCENA OKRESOWA -SPOSÓB NA MOTYWACJĘ I ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW

  1. Rola i cele systemu Ocen Okresowych
  2. Miejsce sytemu Ocen Okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa
  3. System Ocen Okresowych jako najbardziej efektywne narzędzie rozwoju i motywacji pracowników
  4. Korzyści z systemu Ocen - dla pracownika, dla przełożonego, dla przedsiębiorstwa
  5. Warunki właściwie zaplanowanej i przeprowadzonej oceny pracowniczej:
    • etapy projektowania systemu oceniania
    • formularze zgodne z wymaganymi kompetencjami
    • tworzenie księgi kompetencji
    • czas i miejsce na rozmowy oceniające
    • regulamin Systemu Ocen Pracowniczych
    • zasady komunikacji systemu - czyli jak mówić o korzyściach
    • techniki radzenia sobie z obiekcjami
  6. Samoocena pracownika a efektywność rozmowy oceniającej
  7. Rola Zarządu i … bezpośrednich przełożonych w sukcesie działania systemu Ocen - jak włączać kadrę kierowniczą w procesy związane z SOP
  8. Udzielanie informacji zwrotnej - czyli feedback podczas rozmowy Oceniającej i Rozwojowej
  9. Trudne reakcje ze strony pracowników - 3 podstawowe przyczyny emocjonalnych reakcji pracowników
  10. Co zrobić, aby system Ocen był jak najbardziej obiektywny?
  11. Jeśli nie oceny, to co?

 

MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA - indywidualny plan działania

 

Termin

2020-05-26

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

880.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1402 dni

  

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane