Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.   
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
  • Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Udzielać informację zwrotną

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • burze mózgów

1. Umiejętności komunikacyjne szefa

  • Pytania i parafrazy
  • Aktywne słuchanie
  • Rola emocji w prowadzeniu rozmów

2. Expose szefa

  • Budowanie autorytetu
  • Przekazywanie zasad współpracy – forma i atmosfera

3. Codzienne rozmowy z pracownikami

  • Nagradzanie
    • Budowanie atmosfery
    • Zyski menedżera w obszarze nagradzania
  • Karanie
    • Stopniowanie komunikatu
    • Konsekwencja  warunek konieczny
  • Informacja zwrotna
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej
    • Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
    • Pozytywna i negatywna informacja zwrotna

4. Rozmowa jako element systemu cen pracowniczych

  • Przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
  • Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
  • Rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
  • Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery

5. Delegowanie zadań

  • Czynniki sukcesu w delegowaniu
  • Elementy, które można delegować
  • Granice delegowania
  • Opory przeciwko delegowaniu
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
  • Komunikacja w procesie delegowania
  • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
Termin

2018-03-08 - 2018-03-09
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel ***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 77 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane