Relacyjna obsługa Klienta - jak rozmawiać z Klientami - szkolenie stacjonarne


Szkolenie skierowane jest dla pracowników obs┼éugi których zadaniem jest wzmacnianie i budowanie zadowolenia oraz lojalno┼Ťci Klienta.


Cel szkolenia:

Wzmocnienie biznesowej efektywno┼Ťci uczestników warsztatu ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalno┼Ťci Klientów.





Korzy┼Ťci szczegó┼éowe dla uczestników:

  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç zdobycia i doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci z zakresu:
  • Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalno┼Ťci Klienta
  • Budowania swoj─ů postaw─ů wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wra┼╝enia
  • Praktycznego wykorzystywania technik u┼éatwiaj─ůcych komunikacj─Ö z Klientem
  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
  • Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i bezpo┼Ťrednio
  • Aktywnego s┼éuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
  • Stosowania technik zadawania pyta┼ä
  • Wywierania wp┼éywu na Klienta
  • Efektywnego komunikowania si─Ö z trudnym Klientem
  • Przekonuj─ůcego mówienia
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç pog┼é─Öbienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
  • Roli i odpowiedzialno┼Ťci jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kszta┼étowania pozycji rynkowej firmy
  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy
  • Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
  • Powodów okre┼Ťlonego zachowania Klientów
  • Zasad obs┼éugi Klienta wp┼éywaj─ůcych na jego zadowolenie i lojalno┼Ť─ç
  • Socjotechnik, regu┼é wywierania wp┼éywu w procesie obs┼éugi

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Ma┼ée grupy, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. DOSTA┼üEM INFORMACJE JAK B─śDZIEMY PRACOWA─ć I CZEGO B─śDZIE DOTYCZY─ć SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia
  2. Forma prowadzenia i zasady wspó┼épracy na szkoleniu
  3. Oczekiwania uczestników zwi─ůzane ze szkoleniem

MODU┼ü II. WIEM JAKICH EFEKTÓW SI─ś ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekuj─ů? – Klient i mój Prze┼éo┼╝ony
  2. Strefy wp┼éywu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwa┼ä stron
  3. Korzy┼Ťci z profesjonalnego podej┼Ťcia do procesu obs┼éugi Klienta

MODUŁ III. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowo┼Ťciowy test autoanalizy
  2. ,,Zbuduj ze mn─ů relacje’’ – gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç
  • Pi─Öty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wp┼éywu lub do dalszego rozwoju

MODU┼ü IV. PROFESJONALNIE OBS┼üUGUJ─ś KLIENTÓW I UMIEM BUDOWA─ć RELACJ─ś BIZNESOW─ä Z KA┼╗DYM, NAWET TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ DOSTOSOWANIE SI─ś DO JEGO OSOBOWO┼ÜCI

  1. Narz─Ödziowa osobowo┼Ť─ç Klienta i uczestnika szkolenia
  2. Na co zwraca─ç uwag─Ö ┼╝eby rozpozna─ç osobowo┼Ť─ç Klienta?
  • Podczas spotkania bezpo┼Ťredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  1. Narz─Ödzia wywierania wp┼éywu na Klientów o poszczególnych osobowo┼Ťciach w procesie
  • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • Budowania relacji biznesowej
  • Budowania i wzmacniania lojalno┼Ťci
  • Przekonywania
  • Argumentowania
  • Zapobiegania konfliktom

MODUŁ V. WZMACNIANIE EFEKTYWNEJ RELACJI Z KLIENTEM ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wra┼╝enia
  3. Budowanie relacji
  4. Spójno┼Ť─ç sygna┼éów werbalnych i niewerbalnych

MODU┼ü VI. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ┼╗EBY BY─ć ZADOWOLONYM

  1. Prosz─Ö powiedzie─ç…? – pytania jednym z filarów zadowolenia Klienta
  2. Zasady uzyskiwania informacji
  3. Lista pytań

MODU┼ü VII. ,,TO JEST DOK┼üADNIE TO, CZEGO OCZEKUJ─ś’’ – MY┼ÜLI KLIENT

  1. Model: Cecha – Zaleta – Korzy┼Ť─ç – Dowód
  2. Kody j─Özykowe -Tworzenie przekonuj─ůcej argumentacji
  3. Zaproponowanie rozwi─ůzania Klientowi- ─çwiczenie

MODU┼ü VIII. CHOLERA JASNA…!

  1. Jak rozmawia─ç ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia
  2. Wskazówki dotycz─ůce implementacji nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce
  3. Zadanie wdro┼╝eniowe
  4. Ewaluacja szkolenia
Termin

2022-12-12 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul Wsp├│lna 56
Warszawa

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 9 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami
2022-12-12 - 2022-12-13
ul Wsp├│lna 56, Warszawa

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane