Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla Uczestników szkolenia
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
- Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
- Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
- Zastosować zasady motywowania pracowników
- Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
- Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
- Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
- Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
- Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
- Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy średniego szczebla, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- gry symulacyjne
- burze mózgów
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Profesjonalnie. Duża ilość praktyki.Bardzo miła atmosfera."
,,Bardzo praktyczne informacje niezwykle pomocne w praktycznym zarządzaniu zespołem."
,,Szkolenie merytoryczne, profesjonalne, wartościowe. Polecam."
,,Dzięki szkoleniu mogłem zauważyć swoje słabe strony jak rówież dowiedzieć się jak skutecznie pracować nad swoimi brakami."
,,Szkolenie przeprowadzone w profesjonlany sposób z dbałością o szczegóły oraz w ciekawej formie."
,,Wiele przykładów pokazujących jak komunikować się, przekazywać cele."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ZESPÓŁ
Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi.
- Budowanie autorytetu
- Efektywny zespół - różnorodność ról
- Autodiagnoza własnej roli w zespole
- Lider zespołu - zadanie / zespół / jednostka
- Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
- Informacja zwrotna
- Pytania i parafrazy
- Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
- Sztuka czynienia ustępstw
- Rozmowy z pracownikami
- Komunikacja w pracy lidera
- Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu
MODUŁ II. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników.
- Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
- Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
- Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
- Błędy w motywowaniu pracowników
- Reguły skutecznego motywowania
- Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
- Efektywna rozmowa
- Etapy prowadzenia rozmowy
MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników.
- Wyznaczanie celów (SMART)
- Proces delegowania i jego procedura
- Czynniki sukcesu w delegowaniu
- Opory przeciwko delegowaniu
- Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM
Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi.
2024-12-09 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 57 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków