Celem szkolenia jest praktyczne prze─çwiczenie aspektów zwi─ůzanych z efektywnym zarz─ůdzaniem zespo┼éem. Podczas szkolenia poruszane b─Öd─ů zagadnienia zwi─ůzane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarz─ůdzaniem lud┼║mi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzgl─Ödnia nowoczesne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania lud┼║mi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zosta┼éo w formie warsztatów aktywizuj─ůcych uczestników, dzi─Öki czemu b─Öd─ů oni mieli szans─Ö prze─çwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Korzy┼Ťci dla Uczestników szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy b─Öd─ů potrafili:

  • Zastosowa─ç zasady przewodzenia zespo┼éami i budowania w┼éasnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawi─ç teorie motywacyjne, na których opieraj─ů si─Ö praktycznie wdra┼╝ane modele
  • Zastosowa─ç zasady motywowania pracowników
  • Przedstawi─ç podstawy psychologiczne, na których budowane s─ů systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikowa─ç si─Ö z pracownikiem i prowadzi─ç efektywne rozmowy oceniaj─ůco-motywuj─ůce
  • Dopasowa─ç system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowi─ůzuj─ůcej w firmie
  • Omin─ů─ç przeszkody, które pojawiaj─ů si─Ö podczas motywowania
  • Dopasowa─ç system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzi─ç analiz─Ö swojego zespo┼éu pod k─ůtem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosowa─ç dzia┼éania kierownicze do indywidualnych pracowników


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarz─ůdzaj─ů zespo┼éami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, mened┼╝erowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chc─ů praktycznie prze─çwiczy─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci z tego zakresu.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników pojawi─ů si─Ö m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów

 

MODU┼ü I. ZESPÓ┼ü

Modu┼é ten skupia si─Ö na pokazaniu funkcjonowania zespo┼éu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznaj─ů etapy formowania si─Ö zespo┼éu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a tak┼╝e sposoby komunikacji z nimi. 

  1. Budowanie autorytetu
  2. Efektywny zespó┼é - ró┼╝norodno┼Ť─ç ról
  3. Autodiagnoza własnej roli w zespole
  4. Lider zespo┼éu - zadanie / zespó┼é / jednostka
  5. Zestaw psychologicznych narz─Ödzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ust─Öpstw
    • Rozmowy z pracownikami
  6. Komunikacja w pracy lidera
  7. Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu


MODU┼ü II. ZARZ─äDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

Aby skutecznie motywowa─ç ludzi trzeba pracowa─ç z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modu┼éu uczestnicy dowiedz─ů si─Ö czy jest zarz─ůdzanie sytuacyjne i prze─çwicz─ů je w praktyce, ucz─ůc si─Ö jakie podej┼Ťcie zastosowa─ç do jakich pracowników. 

  1. Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
  2. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (warto┼Ťci, normy, wytwory)
  3. Dostosowanie dzia┼éa┼ä zarz─ůdczych do indywidualnych zachowa┼ä pracowników
  4. B┼é─Ödy w motywowaniu pracowników
  5. Reguły skutecznego motywowania
  6. Prowadzenie rozmów motywuj─ůco-oceniaj─ůcych z pracownikiem
    • Efektywna rozmowa
    • Etapy prowadzenia rozmowy


MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ

Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznaj─ů zasady, które kieruj─ů tym procesem. Zobacz─ů te┼╝ kiedy i jak mo┼╝na delegowa─ç swoj─ů prac─Ö, aby rozwija─ç pracowników. 

  1. Wyznaczanie celów (SMART)
  2. Proces delegowania i jego procedura
  3. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania


MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM

Ten modu┼é zach─Öca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznaj─ů oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mog─ů zastosowa─ç i w┼é─ůczy─ç w swój proces zarz─ůdzania lud┼║mi. 

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Profesjonalnie. Du┼╝a ilo┼Ť─ç praktyki.Bardzo mi┼éa atmosfera."

"Bardzo praktyczne informacje niezwykle pomocne w praktycznym zarz─ůdzaniu zespo┼éem."

"Szkolenie merytoryczne, profesjonalne, warto┼Ťciowe. Polecam."

"Dzi─Öki szkoleniu mog┼éem zauwa┼╝y─ç swoje s┼éabe strony jak rówie┼╝ dowiedzie─ç si─Ö jak skutecznie pracowa─ç nad swoimi brakami."

Termin

2021-04-19 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Krak├│w

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 138 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Przyw├│dztwo w praktyce
2021-04-19 - 2021-04-20
ul. Straszewskiego 17, Krak├│w

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane