Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”.
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele.
  • Zastosować zasady motywowania pracowników.
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne.
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące.
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie.
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania.
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego.
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników.

 

Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  •     dyskusje,
  •     studium przypadku,
  •     ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  •     kwestionariusze i testy zachowań,
  •     odgrywanie scenek/ról,
  •     gry symulacyjne,
  •     burze mózgów.

 

  1. Zespół.
    • Budowanie autorytetu.
    • Efektywny zespół – różnorodność ról.
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole.
    • Lider zespołu – zadanie / zespół / jednostka.
  2. Przywództwo w obliczu zmian w organizacji.
  3. Motywowanie.
    • Podstawowe teorie motywacyjne i ch praktyczne zastosowanie.
      • Teoria Maslowa.
      • Teoria Herzberga.
    • Zasady motywowanie pracowników.
      • Motywowanie przez nagradzanie i karanie.
      • Pomysły na działania motywujące.
    • Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard).
    • Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory).
    • Systemy motywacyjne.
      • Motywacyjny system wynagradzania za pracę.
      • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery.
      • Zaangażowanie stopniowane.
    • Błędy w motywowaniu pracowników.
    • Reguły skutecznego motywowania.
    • System oceny pracowników, jako element motywowania.
  4. Zarządzanie sytuacyjne.
    • Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników.
    • Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem.
      • Efektywna rozmowa.
      • Etapy prowadzenia rozmowy.
  5. Sztuka delegowania zadań.
    • Wyznaczanie celów (SMART).
    • Proces delegowania i jego procedura.
    • Czynniki sukcesu w delegowaniu.
    • Elementy, które można delegować.
    • Granice delegowania.
    • Opory przeciwko delegowaniu.
    • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
    • Komunikacja w procesie delegowania.
    • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu.
  6. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa.
    • Informacja zwrotna.
    • Pytania i parafrazy.
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”.
    • Sztuka czynienia ustępstw.
  7. Szef coachem, mentorem, liderem.
Termin

2019-04-11 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel ***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1813 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane