Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników.
  1. Zespół
    • Budowanie autorytetu
    • Efektywny zespół – różnorodność ról
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole
    • Lider zespołu – zadanie / zespół / jednostka
  2. Przywództwo w obliczu zmian w organizacji
  3. Motywowanie
    • Podstawowe teorie motywacyjne i ch praktyczne zastosowanie
      • Teoria Maslowa
      • Teoria Herzberga
    • Zasady motywowanie pracowników
      • Motywowanie przez nagradzanie i karanie
      • Pomysły na działania motywujące
    • Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
    • Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
    • Systemy motywacyjne
      • Motywacyjny system wynagradzania za pracę
      • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery
      • Zaangażowanie stopniowane
    • Błędy w motywowaniu pracowników
    • Reguły skutecznego motywowania
    • System oceny pracowników, jako element motywowania
  4. Zarządzanie sytuacyjne
    • Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
    • Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
      • Efektywna rozmowa
      • Etapy prowadzenia rozmowy
  5. Sztuka delegowania zadań
    • Wyznaczanie celów (SMART)
    • Proces delegowania i jego procedura
    • Czynniki sukcesu w delegowaniu
    • Elementy, które można delegować
    • Granice delegowania
    • Opory przeciwko delegowaniu
    • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
    • Komunikacja w procesie delegowania
    • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
  6.     Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
  7. •    Szef coachem, mentorem, liderem
Termin

2018-10-29 (2 dni)

Miejsce

Hotel ***Tatra
ul. Cyrhla 34, Zakopane
Zakopane

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1977 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane