Praca z klientami wymaga doskona┼éego podej┼Ťcia - nie tylko nastawienia na rozwi─ůzywanie problemów, czy umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie z trudnymi emocjami – a przede wszystkim proaktywnej, asertywnej postawy i umiej─Ötno┼Ťci budowania relacji z klientami. Obs┼éuga klienta jest niezwykle wa┼╝na dla organizacji, którym zale┼╝y na nawi─ůzywaniu d┼éugotrwa┼éych relacji z klientem. Badania pokazuj─ů bowiem, ┼╝e g┼éównym powodem, dla którego klienci rezygnuj─ů z dotychczasowej wspó┼épracy, jest niezadowolenie z poziomu obs┼éugi. Podczas szkolenia k┼éadziony zostanie nacisk na prze─çwiczenie narz─Ödzi komunikacyjnych pozwalaj─ůcych doskonalenie profesjonalnego podej┼Ťcia do klienta.


Korzy┼Ťci dla Uczestników szkolenia:

  • rozwój umiej─Ötno┼Ťci zwi─ůzanych analizowaniem potrzeb klienta, poznanie technik
  • u┼Ťwiadomienie znaczenia budowania wizerunku organizacji poprzez profesjonaln─ů obs┼éug─Ö
  • zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat proaktywnej obs┼éugi klienta
  • autodiagnoza mocnych i s┼éabych stron w obs┼éudze klientów
  • rozwój umiej─Ötno┼Ťci budowania pozytywnych relacji z klientem
  • poznanie zwrotów, których nale┼╝y unika─ç podczas rozmowy z klientem
  • rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci empatycznego s┼éuchania klientów i eliminowania ryzyka powstania  sytuacji trudnych
  • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach z klientem
  • ─çwiczenie symulacji rozmów z klientem


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest polecane szczególnie osobom, które w swojej pracy kontaktuj─ů si─Ö z klientami, dbaj─ůc o d┼éugofalowe relacje i buduj─ůc dobry wizerunek organizacji.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwo┼éuj─ůce si─Ö do do┼Ťwiadczenia uczestników. Z du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů dyskusji, ─çwicze┼ä indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:

  • Analizy przypadków
  • Scenki symulacyjne
  • Nagrania z symulatorem d┼║wi─Öku
  • Zadania indywidualne
  • Testy
  • Dyskusje
  • Krótkie prezentacje wyk┼éadowe
  • Film

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. ─ćWICZENIA WPROWADZAJ─äCE

 

MODU┼ü II. LICZY SI─ś DOSKONA┼üO┼Ü─ć W PODEJ┼ÜCIU DO KLIENTA

  1. Czego oczekuje dzisiejszy Klient?
  2. Czynniki satysfakcji klienta
  3. Co si─Ö zmieni┼éo w podej┼Ťciu do klienta? Trendy w obs┼éudze klienta

 

MODU┼ü III. JAKO┼Ü─ć OBS┼üUGI MA CORAZ WI─śKSZE ZNACZENIE

 

MODUŁ IV. PROAKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA - ZASADY

  1. Wyprzedzanie oczekiwań klienta, czyli jak klient chciałby być obsługiwany
    • Wp┼éyw pierwszej cechy - ─çwiczenie
  2. Wymagania stawiane pracownikom obs┼éuguj─ůcych klientów
    • Umiej─Ötno┼Ťci osobiste - ─çwiczenie indywidualne
  3. Obs┼éuga bezpo┼Ťrednia
  4. Oozmowa telefoniczna
  5. E-obsługa

 

MODU┼ü V. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWA┼â KLIENTÓW

  1. Analiza zachowa┼ä klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
    • ─ćwiczenie - jak rozpozna─ç zachowania klientów? Czego unika─ç w rozmowie z poszczególnymi typami klientów
  2. Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a - jak rozmawia─ç z klientem?
  3. Dostosowanie si─Ö do klienta podczas rozmowy
  4. ─ćwiczenia - studium przypadków
    •     Trudny klient czy trudna sytuacja?
    •     Dlaczego powstaj─ů trudne sytuacje z klientem?
    •     Wymagaj─ůcy klient, to nie trudny klient!
    •     Jak dotrze─ç do istoty sprawy?
    •     Narz─Ödzia empatycznego s┼éuchania
    •     Po┼Ťwi─Öcanie rozmówcy ca┼ékowitej uwagi
    •     Dawanie sygna┼éów potwierdzaj─ůcych aktywne s┼éuchanie
    •     Pytania, parafrazowanie, empatyczne s┼éuchanie
    •     Klient oczekuje rozwi─ůza┼ä, a nie wymówek! Unikanie usprawiedliwiania si─Ö
    •     Dok┼éadne przekazywanie informacji
    •     Udzielanie informacji, propozycje rozwi─ůza┼ä - j─Özyk korzy┼Ťci

 

MODU┼ü VI. ─ćWICZENIA ROZMÓW Z KLIENTEM - SYMULACJE

  1. Trudne sytuacje z klientem - dlaczego powstaj─ů?
  2. Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie

 

MODUŁ VII. TEST NA WŁASNE NASTAWIENIE

  1. Emocje pozytywne klienta
  2. S┼éowa, zdania, wyra┼╝enia, które mog─ů by─ç ┼║ród┼éem powstawania trudnych sytuacji
  3. Emocje negatywne klienta
  4. Wyra┼╝enia, których nale┼╝y unika─ç, jak je zast─ůpi─ç na pozytywnie brzmi─ůce?

 

MODU┼ü VIII. ─ćWICZENIE INDYWIDUALNE - „CZARNE S┼üOWA, CZARNE WYRA┼╗ENIA”

  1. Zastrze┼╝enia klienta. Narz─Ödzia komunikacyjne w radzeniu sobie z zastrze┼╝eniami
  2. Kiedy klient ma racj─Ö… Empatyczne przeprosiny

 

MODUŁ IX. PRZYDATNE TECHNIKI W BUDOWANIU DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM

  1. Odzwierciedlanie
  2. Otwarte wyra┼╝anie intencji
  3. Pami─Ötajmy o empatii
  4. Zadawanie w┼éa┼Ťciwych pyta┼ä
  5. Podtrzymywanie rozmowy
  6. Kierowanie rozmow─ů
  7. Gotowo┼Ť─ç niesienia pomocy
  8. Pozytywny j─Özyk

Przyk┼éady struktur rozmów - ─çwiczenie

 

MODU┼ü X. ASERTYWNO┼Ü─ć W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Asertywno┼Ť─ç - budowanie postawy asertywnej
  2. Zdarta p┼éyta jako narz─Ödzie radzenia sobie z niemo┼╝liwymi do realizacji ┼╝─ůdaniami klienta
  3. Stawianie granic
  4. Konstruktywna informacja zwrotna
  5. Odgrywanie ról - scenki z wykorzystaniem poznanych technik asertywnych. Wspólna analiza, wnioski

 

MODUŁ XII. PODSUMOWANIE


 

Opinie uczestników szkolenia:
 

"Praktyczne szkolenie bez zbędnej teorii, prowadzone na ciekawych i życiowych przykładach."

"Pe┼éen profesjonalizm Trenera i ┼Ťwietne przygotowanie do prowadzonego szkolenia."

"Rewelacyjny Trener ze ┼Ťwietnym podej┼Ťciem."

"Szkolenie w którym warto wzi─ů─ç udzia┼é. Pokazuje nasz─ů osobowo┼Ť─ç i przedstawia osobowo┼Ťci/typy ludzi z którymi mamy, mieli┼Ťmy lub mo┼╝emy mie─ç kontakt  i sposoby radzenia sobie z nimi w ró┼╝nych sytuacjach."

"Szkolenie zosta┼éo przeprowadzone w sposób czytelny dla uczestników. Udzia┼é w nim by┼é wielk─ů przyjmeno┼Ťci─ů."

Termin

2020-09-22 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Conference Center - Ogrodowa 12
ul. Ogrodowa 12
Poznań

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 48 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Profesjonalne podej┼Ťcie do klienta z uwzgl─Ödnieniem obs┼éugi trudnego klienta
2020-09-22 - 2020-09-23
ul. Ogrodowa 12, Poznań

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane