Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z profesjonalną obsługą trudnego klienta.
Szkolenie prowadzone będzie technikami aktywnymi w formie warsztatu. Uczestnicy będą angażowani przez trenera do realizacji ćwiczeń, tak aby po zakończeniu szkolenia mieli gotowe pomysły i inspiracje, które będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swojej pracy.
-
Prezentacja typologii klientów.
- Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
-
Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.
- Omawianie jak, w zależności od zachowania dostosować swój sposób bycia do sytuacji, tak aby ochronić siebie, nie dać się sprowokować Klientowi i zadbać o dobre imię reprezentowanej instytucji.
-
Elementy asertywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w obsłudze klienta
- Prezentacja technik asertywnych, które sprawdzają się w sytuacjach trudnej obsługi klienta.
-
Poszukiwanie autorskich rozwiązań sytuacji z życia zawodowego Uczestników szkolenia, dostosowanych do indywidualnych cech Uczestników.
- Wypracowywanie indywidualnych wzorów zachowania na najtrudniejsze sytuacje.
- Trening zachowań i metod do późniejszej implementacji w życie zawodowe Uczestników.
2018-11-22
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17, Kraków
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 1944 dni