Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z  profesjonalną obsługą trudnego klienta.

Szkolenie prowadzone będzie technikami aktywnymi w formie warsztatu. Uczestnicy będą angażowani przez trenera do realizacji ćwiczeń, tak aby po zakończeniu szkolenia mieli gotowe pomysły i inspiracje, które będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swojej pracy.

  1. Prezentacja typologii klientów.

  • Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
  1. Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.

  • Omawianie jak, w zależności od zachowania dostosować swój sposób bycia do sytuacji, tak aby ochronić siebie, nie dać się sprowokować Klientowi i zadbać o dobre imię reprezentowanej instytucji.
  1. Elementy asertywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w obsłudze klienta

  • Prezentacja technik asertywnych, które sprawdzają się w sytuacjach trudnej obsługi klienta.
  1. Poszukiwanie autorskich rozwiązań sytuacji z życia zawodowego Uczestników szkolenia, dostosowanych do indywidualnych cech Uczestników.

  • Wypracowywanie indywidualnych wzorów zachowania na najtrudniejsze sytuacje.
  • Trening zachowań i metod do późniejszej implementacji w życie zawodowe Uczestników.
Termin

2018-11-22 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17, Kraków
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1944 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane