Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z  profesjonalną obsługą trudnego klienta.

Szkolenie prowadzone będzie technikami aktywnymi w formie warsztatu. Uczestnicy będą angażowani przez trenera do realizacji ćwiczeń, tak aby po zakończeniu szkolenia mieli gotowe pomysły i inspiracje, które będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swojej pracy.

  1. Prezentacja typologii klientów.

  • Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
  1. Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.

  • Omawianie jak, w zależności od zachowania dostosować swój sposób bycia do sytuacji, tak aby ochronić siebie, nie dać się sprowokować Klientowi i zadbać o dobre imię reprezentowanej instytucji.
  1. Elementy asertywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w obsłudze klienta

  • Prezentacja technik asertywnych, które sprawdzają się w sytuacjach trudnej obsługi klienta.
  1. Poszukiwanie autorskich rozwiązań sytuacji z życia zawodowego Uczestników szkolenia, dostosowanych do indywidualnych cech Uczestników.

  • Wypracowywanie indywidualnych wzorów zachowania na najtrudniejsze sytuacje.
  • Trening zachowań i metod do późniejszej implementacji w życie zawodowe Uczestników.
Termin

2018-11-22 - 2018-11-23
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17, Kraków
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 24 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane