Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z  profesjonalną obsługą trudnego klienta.

Szkolenie prowadzone będzie technikami aktywnymi w formie warsztatu. Uczestnicy będą angażowani przez trenera do realizacji ćwiczeń, tak aby po zakończeniu szkolenia mieli gotowe pomysły i inspiracje, które będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swojej pracy.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera - praktyka
  • Doradztwo w zakresie potrzeb szkoleniowych
    [To wyjątkowa okazja aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebujemy i aby otrzymać kompetentne wskazówki, przygotowane przez profesjonalnego doradcę.]
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
  • Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

    Oraz:
     
  • Przerwy kawowe podczas szkolenia
  • Smaczne / pełne obiady w restaruracji hotelowej
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg.
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień:  10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00


Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości

*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Prezentacja typologii klientów.

  • Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
  1. Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.

  • Omawianie jak, w zależności od zachowania dostosować swój sposób bycia do sytuacji, tak aby ochronić siebie, nie dać się sprowokować Klientowi i zadbać o dobre imię reprezentowanej instytucji.
  1. Elementy asertywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w obsłudze klienta

  • Prezentacja technik asertywnych, które sprawdzają się w sytuacjach trudnej obsługi klienta.
  1. Poszukiwanie autorskich rozwiązań sytuacji z życia zawodowego Uczestników szkolenia, dostosowanych do indywidualnych cech Uczestników.

  • Wypracowywanie indywidualnych wzorów zachowania na najtrudniejsze sytuacje.
  • Trening zachowań i metod do późniejszej implementacji w życie zawodowe Uczestników.
Termin

2017-11-16 - 2017-11-17

Miejsce

Hotel ***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 27 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane