Podczas szkolenia Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznych technik sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.

 

Cel szkolenia:

Zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:

  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych
  • Procesu podejmowania decyzji przez Klienta
  • Komunikacji gwarantującej sukces sprzedażowy
  • Prezentowania oferty, jako odpowiedzi na potrzeby klienta, zgodnie z korzyściami Klienta - stosowanie języka korzyści
  • Podnoszenia skuteczności prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Radzenia sobie z obiekcjami ze strony Klienta
  • Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji
  • „Cross-sellingu” i „up sellingu”, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta
  • Stosowania technik zamykania sprzedaży
  • Procesu sprzedaży perswazyjnej


Nabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:

  • Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta
  • Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym
  • Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta
  • Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej
  • Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści
  • Budowania dobrych relacji biznesowych
  • Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”


Wykształcenie pożądanych postaw:

  • Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby
  • Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami
  • Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik
  • Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem
  • Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Mini wykład trenera
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Scenki symulowane, mini drama
  • Case study
  • Praca z kamerą
  • Prezentacja PP
  • Dyskusja facylitowana
  • Gra sprzedażowa
  • Feedback trenera i grupy

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

Skuteczna komunikacja sprzyja dobrym kontaktom z Klientami, pozwala uzyskać informacje niezbędne w procesie sprzedaży oraz pomaga budować dobre relacje z nimi. W tym module uczestnicy poznają najskuteczniejsze narzędzia komunikacji interpersonalnej oraz przećwiczą w praktyce ich stosowanie. Ważny także będzie element efektywnego rozpoznawania emocji własnych oraz Klienta obecnych w procesie sprzedaży jak również narzędzia i metody pracy z emocjami.

  1. Co należy widzieć o komunikacji?
  2. Rodzaje komunikatów
  3. Aktywne słuchanie
  4. Klimat w rozmowie
  5. Techniki dostrajania się
  6. Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  7. Techniki zadawania pytań
  8. Inne skuteczne narzędzia komunikacji.
  9. Emocje w komunikacji

 

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE DO PRACY HANDLOWCA - CO JEST WAŻNE DO PLANOWANIA I OSIĄGNIĘCIA SUKCESU

"Brak przygotowania to przygotowanie do klęski". Na tym etapie pracy handlowca istotne są narzędzia do planowania i analizy rynku oraz portfela klientów - poznasz je i przećwiczysz ich stosowanie. Dowiesz się także, jakie korzyści przyniesie Tobie umiejętna analiza danych i wskaźników - słowem będziesz umiał rozsądnie przygotować strategię działań swoją, bądź swojego działu.

  1. Co należy widzieć o kliencie i o rynku?
  2. Jaki jest nasz produkt?
  3. Planowanie pracy handlowca
  4. Gdzie poszukiwać nowych klientów?
  5. Sposoby dotarcia do klienta
  6. Czy warto interesować się konkurencją?
  7. Opracowanie strategii działań na rynku /porfelu klientów

 

MODUŁ III. AUTOPREZENTACJA I PREZENTACJA FIRMY

Jak reagujemy na spotkanie drugiego człowieka pierwszy raz? Jakie mechanizmy w nas odruchowo działają? Co z tego dla handlowca wynika? Jak skutecznie stosować techniki autoprezentacji? Co w naszych prezentacjach jest najistotniejsze w przekazie? a także: Jak się nie dać tremie? Na co położyć największy nacisk? Po co dbać o dobrą prezentację? - czyli co dzięki temu możemy uzyskać lub gdzie czają się niebezpieczeństwa i jak ich uniknąć.

  1. Magia pierwszego wrażenia
  2. Jacy jesteśmy - nasze mocne i słabe strony?
  3. Postawa w pracy handlowca - emocje budujące
  4. Przedstawianie firmy - mocne i słabe strony
  5. Specyfika sprzedaży w waszej branży i jej wpływ na pierwsze wrażenie

 

MODUŁ IV. ROZPOZNAWANIE ZACHOWAŃ LUDZI - TYPOLOGIA KLIENTÓW

Nasi klienci, podobnie jak i my są różni czyli, inaczej interpretują otaczający świat, podejmują decyzje na podstawie innych priorytetów, inne rzeczy dla nich są istotne, mają różne temperamenty etc. Skoro są różni to, aby być skutecznym w komunikacji /choćby zrozumiałym w przekazie / warto różnie się z nimi komunikować. W tej części szkolenia Uczestnicy poznają podstawowe typy klientów oraz przećwiczysz skuteczne sposoby komunikacji z nimi.

  1. Jak rozpoznać określony typ klienta?
  2. Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów

 

MODUŁ V. MOTYWACJA ZACHOWAŃ KLIENTA

Co skłania klienta do podjęcia takiej a nie innej decyzji? Na co zwraca uwagę? Jak się to ma do jego potrzeb? Ile jest racjonalności w podejmowaniu decyzji, a co z emocjami?- słowem jak podejmujemy decyzję a jak myślimy, że podejmujemy decyzje. Znając mechanizmy łatwiej będzie nam skutecznie przeprowadzić proces sprzedaży.

  1. Dlaczego klienci kupują?
  2. Emocje w zachowaniach klienta i ich wpływ na zachowania podczas procesu sprzedaży
  3. Lojalność i relacje z klientem
  4. Sprzedaż relacyjna a sprzedaż doradcza
  5. Błędy poznawcze w procesie decyzyjnym klienta

 

MODUŁ VI. STOPNIE ROZMOWY HANDLOWEJ - CO TO TAKIEGO, WPROWADZENIE, WŁAŚCIWA KOLEJNOŚĆ - CZYLI JAK WYGLĄDA PROCES SPRZEDAŻY

Początek, środek i koniec procesu sprzedaży jest w każdej branży taki sam - kolejność kolejnych kroków w spotkaniu z klientem, ma duże znaczenie dla osiągania sukcesów. Dlaczego jest istotne zachowanie kolejności odpowiednich działań z klientem, jakie zachowania są niezbędne na każdym kroku rozmowy handlowej i dlaczego akurat takie mają być?  W tym module poznasz "koło sprzedaży" oraz przygotujesz się na to, czego można się spodziewać na poszczególnych etapach. Warto wiedzieć, jak potencjalnie zachowa się klient podczas rozmowy i kiedy można się spodziewać określonych zachować - to pozwoli na przygotowanie się do rozmowy mentalnie i merytorycznie.

 

MODUŁ VII. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY

Warto zadbać o właściwe przygotowanie do spotkania /rozmowy telefonicznej/ z naszym Klientem. W trakcie tej części szkolenia Uczestnicy przede wszystkim poznają niezbędne elementy przygotowania do wizyty /rozmowy/ tak, aby spotkanie z Klientem było efektywne. Przedstawione zostaną sposoby ustalania priorytetów, definiowania celów. Przećwiczone zostaną techniki ustalania celów i inne działania planowania rozmowy handlowej - da to pewność siebie i siłę na  nadchodzącym spotkaniu z klientem.

  1. Co należy przygotować przed rozmową handlową?
  2. Metody wyznaczania celów
  3. Umawianie spotkań

 

MODUŁ VIII. PIERWSZE SPOTKANIE I OTWARCIE ROZMOWY

Pierwszy krok w spotkaniu z klientem jest niezwykle istotny w budowaniu dalszej relacji z nim. W tej części szkolenia przedstawione zostaną metody pozytywnego wpływu na klienta oraz najważniejsze elementy powitania.

  1. Magia pierwszego wrażenia
  2. Prezentacja

 

MODUŁ IX. DEFINIOWANIE POTRZEB

Przekonasz się, że Klienci kupują z określonych powodów. Znajdź "powód" Klienta, a będziesz skuteczny. Po co? Jak i kiedy definiować potrzeby klienta? - przedstawione zostaną narzędzia, pomocne techniki i elementy postawy skutecznego handlowca.

  1. Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy
  2. Metoda „lejka”
  3. Rozpoznawanie potrzeb
  4. Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży
  5. Błędy poznawcze w analizie potrzeb klient. Na jakie pułapki analizy sytuacji winniśmy się przygotować

 

MODUŁ X. PREZENTACJA OFERTY

Nawet najlepszy produkt warto dobrze zaprezentować. W tym module poznasz sposoby efektywnej prezentacji oferty, aby Klient chętnie zdecydował się na proponowany wybór. Poćwiczysz także techniki efektywnej prezentacji ceny /z elementami "obrony" ceny/. Nauczysz się także korzystać ze skutecznych sposobów dosprzedaży czyli dowiesz jak niezwykle skutecznie zwiększyć wolumen sprzedaży pod koniec rozmowy.

  1. Metody prezentacji ceny
  2. Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży - najlepsze argumenty
  3. Język korzyści - jak przełożyć cechy na korzyści
  4. Cross selling i up selling - jak wykorzystać w procesie sprzedaży

 

MODUŁ XI. ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

W tym module Uczestnicy znajdą odpowiedź na pytania: Co robić, aby nie zagadać sprzedaży? Kiedy podjąć decyzję o zakończeniu spotkania? Jak poradzić sobie z niezdecydowaniem Klienta? oraz co robić kiedy klient ma zastrzeżenia?

  1. Sposoby zamykania sprzedaży
  2. Uzyskanie zobowiązania
  3. Odpieranie zastrzeżeń i obiekcji klienta
  4. Techniki zamykania sprzedaży

 

MODUŁ XII. ANALIZA PO SPOTKANIU

Ważne jest przygotowanie, ważna jest także analiza po spotkaniu z Klientem, to podstawa planowania dalszej pracy oraz przygotowanie do następnej rozmowy. Dowiesz się, dlaczego warto temu poświecić uwagę i jak taka analiza ma przebiegać.

 

MODUŁ XIII.  PROCES SPRZEDAŻY PROWOKACYJNEJ, JAKO POMOC W KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI ORAZ TECHNIKA POZYSKIWANIA WYBRANYCH KLIENTÓW ORAZ INNE MODELE PROWADZENIA PROCESU SPRZEDAŻY

Uczestnicy poznają niezwykle skuteczną metodę pracy z Klientem - sprzedaż prowokatywna - niecodzienna w praktyce i odmienna w podejściu w porównaniu do klasycznych metod, prosta w stosowani,  oraz przypomnienie znanego, jednak działającego, modelu AIDA.

  1. Przedstawienie zasad i i istoty sprzedaży prowokacyjnej
  2. Socjopsychologiczne podstawy sprzedaży prowokacyjnej, zasady zachowań
  3. Metody i narzędzia sprzedaży prowokacyjnej
  4. Wybrane techniki
  5. Komunikaty
  6. 3T
  7. Apele
  8. Zastosowanie sprzedaży prowokacyjnej w praktyce
  9. AIDA - pomoc w prezentacji i procesie sprzedaży

 

MODUŁ XIV. MODEL SPRZEDAŻY PERSWAZYJNEJ - PSF

Uczestnicy szkolenia poznają również rzadziej stosowany model sprzedaży perswazyjnej - bardzo efektywny w sprzedaży dóbr niematerialnych i w "sprzedaży akcyjnej".

  1. Prezentacja struktury PSF - krótkie omówienie etapów
  2. Budowanie kontaktu z klientem
  3. Opis sytuacji w PSF
  4. Mechanizm działania w PSF - truizmy
  5. Wzmocnienie korzyści w PSF
  6. Zamknięcie w prezentacji perswazyjnej

 

MODUŁ XV. PRACA Z KLIENTEM „TRUDNYM”

Nie ma trudnych Klientów, są tylko trudne dla nas sytuacje. Podczas tej części szkolenia Uczestnicy dowiedzą się: Jak postępować w sytuacjach niecodziennych? Jak się do tego przygotować mentalnie? Jakie techniki najlepiej w takich razach się sprawdzają?

  1. Trudne sytuacje i trudni klienci - skąd się biorą?
  2. Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji
  3. Modele postępowania w sytuacjach trudnych
Termin

2020-05-25 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1424 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane