Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na klienta – stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu, jako narzędzia obsługi i komunikacji z klientem oraz nabycie podstawowych umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji z klientami także w sytuacja trudnych, wymagających. Celem jest także nabycie postawy asertywnej w kontaktach z klientami.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie polecamy wszystkim, którzy zajmuje się w przedsiębiorstwie kontaktami z klientami, obsługą reklamacji, szefom zespołów sprzedażowym oraz wszystkim komunikującym się z klientem.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z klientem firmy. Poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji z klientem, , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie klienta.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia w dużej mierze odbywają się w formuje warsztatu.
Najczęściej stosowane metody:
- Dyskusja facylitowana
- Mini wykład
- Informacja zwrotna od zespołu i trenera
- Przygotowywanie narzędzi /modeli i procedur/
- Praca w grupach
- Studia przypadku
- Odgrywanie scenek
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA
- Świadomość wagi jakości obsługi klienta i roli uczestnika w kreowaniu zadowolenia /satysfakcji/ klienta
- Odpowiedzialność w kontaktach z klientem
- Co znaczy nastawienie na klienta, postawa prokliencka?
- Co to znaczy budować lojalność klienta i czy warto o to się starać?
MODUŁ II. PODSTAWY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM, W TYM TELEFONICZNEJ, CZYLI JAK MÓWIĆ - SPOSÓB MÓWIENIA - NA CO KONIECZNIE NALEŻY ZWRÓCIĆ WAGĘ
Jak zrobić, aby klient powiedział - miło było pana słuchać. Poćwiczymy budowanie klimatu rozmowy. Poznasz sposoby zadbania o pozytywne relacje i dobre emocje klienta - czyli, że oprócz treści ważna jest także forma /dowiesz się, kiedy jest nawet ważniejsza/
- Co należy widzieć o komunikacji?
- Rodzaje komunikatów
- Aktywne słuchanie
- Klimat w rozmowie
- Techniki dostrajania się
- Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
- Narzędzia w komunikacji interpersonalnej w kontekście komunikacji w procesie obsługi klienta i sprzedaży
- Zdobycie zaufania klienta
- Dopasowanie do klienta, mirroring, odzwierciedlanie
- Techniki skutecznego dociekania
- Sprawdzanie zrozumienia
- Język i efektywność w tworzeniu komunikatu
- Techniki zadawania pytań
- Inne skuteczne narzędzia komunikacji
- Komunikacja pozytywna i negatywna
MODUŁ III. EMOCJE W KOMUNIKACJI, PROCESIE SPRZEDAŻY. BUDOWANIE RELACJI W KONTAKTACH Z KLIENTEM - POSTAWA PROKLIENCKA - NASTAWIENIE NA OCZEKIWANIA KLIENTA W OBSZARZE EMOCJONALNYM
- Emocje klienta - o co warto koniecznie zadbać?
- Źródła pozytywnych i negatywnych emocji. Diagnoza i działania
- "Zarządzanie emocjami" - moje emocje i emocje klienta - jak z nimi pracować
- Błędy w postrzeganiu emocji i ich konsekwencje
- Empatia - czy jest potrzebna w procesie sprzedaży i obsługi klienta
MODUŁ IV. ROZPOZNAWANIE ZACHOWAŃ LUDZI - TYPOLOGIA KLIENTÓW
Nasi klienci, podobnie jak i my są różni - czyli, inaczej interpretują otaczający świat, podejmują decyzje na podstawie innych priorytetów, inne rzeczy dla nich są istotne, mają różne temperamenty etc. Skoro są różni to, aby być skutecznym w komunikacji /choćby zrozumiałym w przekazie / warto różnie się z nimi komunikować. Poznasz podstawowe typy klientów oraz przećwiczysz skuteczne sposoby komunikacji z nimi
- Jak rozpoznać określony typ klienta?
- Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów
MODUŁ V. DEFINIOWANIE POTRZEB - ZASPOKAJANIE POTRZEB I UŚWIADAMIANIE ICH KLIENTOWI PODSTAWĄ PROFESJONALNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA
Przekonasz się, że klienci kupują z określonych powodów. Znajdź "powód" klienta a będziesz skuteczny. Po co, jak, i kiedy definiować potrzeby klienta - narzędzia, pomocne techniki, elementy postawy skutecznego handlowca
- Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy
- Metoda „lejka”.
- Rozpoznawanie potrzeb
- Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży
- Błędy poznawcze w analizie potrzeb klient. Na jakie pułapki analizy sytuacji winniśmy się przygotować
MODUŁ VI. LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ - UNIKANIE TRUDNYCH SYTUACJI
- Komunikacja z klientem
- Różne modele komunikacji - analiza transakcyjna, model 4 uszu Von Thuma
- Standardy obsługi
- Typologia klientów w kontekście "trudnych" sytuacji
- Różne potrzeby klientów - różni klienci
- Budowanie relacji z klientem
- Odkrywanie potrzeb klienta jako podstawa dbałości o satysfakcje klienta
- Kroki rozmowy z klientem
- Zwroty budujące pozytywne relacje - pozytywna komunikacja
- Z czego się biorą trudne sytuacje. Skąd się biorą zastrzeżenia, niezadowolenie klienta
- Jak to odbieramy?
- Emocje towarzyszące procesowi sprzedaży /negatywne i pozytywne/ dotykające klienta i handlowca
- Determinacja zachowań klienta
- Błędy atrybucji w kontakcie z klientem i konsekwencje tychże działań
- Empatia w obsłudze klienta w sytuacjach niecodziennych
MODUŁ VII. POSTĘPOWANIE W WYPADKU NEGATYWNYCH REAKCJI KLIENTA, KLIENT WYMAGAJĄCY, SYTUACJE NIECODZIENNE "TRUDNE SYTUACJE":
Poznasz efektywne sposoby, techniki i narzędzia postępowania w sytuacjach trudnych, niecodziennych i wymagających radzenia sobie z różnymi klientami i różnymi emocjami.
- Diagnoza sytuacji
- Postępowanie w wypadku agresji
- Odpieranie zarzutów i zastrzeżeń klienta - postawa
- Różni klienci - różne sposoby
- Metody i modele odpierania zastrzeżeń
- Standardy postępowania reklamacyjnego
- Spotkanie osobiste
- Reklamacja telefoniczna
- Modele rozmowy reklamacyjnej:
- Przygotowanie do spotkania z klientem
- Model "POMOCNY"
- Modele rozmowy reklamacyjnej:
- Inne techniki stosowane w trudnych sytuacjach
- Radzenie sobie ze stresem
MODUŁ VIII. ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH BIZNESOWYCH
- Po co handlowcom asertywność
- Możliwości, konsekwencje i koszty postaw uległych, agresywnych i asertywnych w biznesie
- Asertywna odmowa - jak mówić by nie psuć relacji z klientem
- Asertywne kontraktowanie relacji biznesowych
- Skuteczne techniki asertywne
- Ustalanie standardu relacji handlowych
- Sztuka egzekwowania własnych praw
2024-11-25 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 43 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk