Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespo┼éu ┼Ťwiadomego wagi w┼éasnej postawy nastawionej na klienta – stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu, jako narz─Ödzia obs┼éugi i komunikacji z klientem oraz nabycie podstawowych umiej─Ötno┼Ťci efektywnej i profesjonalnej komunikacji z klientami tak┼╝e w sytuacja trudnych, wymagaj─ůcych. Celem jest tak┼╝e nabycie postawy asertywnej w kontaktach z klientami.
 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie polecamy wszystkim, którzy zajmuje si─Ö w przedsi─Öbiorstwie kontaktami z klientami, obs┼éug─ů reklamacji, szefom zespo┼éów sprzeda┼╝owym oraz wszystkim komunikuj─ůcym si─Ö z klientem. 

 

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

Uczestnicy na szkoleniu nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci niezb─Ödne w kontaktach z klientem firmy. Poznaj─ů i naucz─ů si─Ö podstawowych zasad komunikacji z klientem, , zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie klienta.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zaj─Öcia w du┼╝ej mierze odbywaj─ů si─Ö w formuje warsztatu. 
Najcz─Ö┼Ťciej stosowane metody:

  • Dyskusja facylitowana 
  • Mini wyk┼éad
  • Informacja zwrotna od zespo┼éu i trenera
  • Przygotowywanie narz─Ödzi /modeli i procedur/
  • Praca w grupach 
  • Studia przypadku
  • Odgrywanie scenek

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA

  1. ┼Üwiadomo┼Ť─ç wagi jako┼Ťci obs┼éugi klienta i roli uczestnika w kreowaniu zadowolenia /satysfakcji/ klienta
  2. Odpowiedzialno┼Ť─ç w kontaktach z klientem
  3. Co znaczy nastawienie na klienta, postawa prokliencka?
  4. Co to znaczy budowa─ç lojalno┼Ť─ç klienta i czy warto o to si─Ö stara─ç?

 

MODU┼ü II. PODSTAWY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM, W TYM TELEFONICZNEJ, CZYLI JAK MÓWI─ć - SPOSÓB MÓWIENIA - NA CO KONIECZNIE NALE┼╗Y ZWRÓCI─ć WAG─ś

Jak zrobi─ç, aby klient powiedzia┼é - mi┼éo by┼éo pana s┼éucha─ç. Po─çwiczymy budowanie klimatu rozmowy. Poznasz sposoby zadbania o pozytywne relacje i dobre emocje klienta - czyli, ┼╝e oprócz tre┼Ťci wa┼╝na jest tak┼╝e forma /dowiesz si─Ö, kiedy jest nawet wa┼╝niejsza/ 

  1. Co nale┼╝y widzie─ç o komunikacji?
  2. Rodzaje komunikatów
  3. Aktywne słuchanie
  4. Klimat w rozmowie
  5. Techniki dostrajania si─Ö
  6. Co jest wa┼╝ne w skutecznej komunikacji?
  7. Narz─Ödzia w komunikacji interpersonalnej w kontek┼Ťcie komunikacji w procesie obs┼éugi klienta i sprzeda┼╝y
  • Zdobycie zaufania klienta
  • Dopasowanie do klienta, mirroring, odzwierciedlanie
  • Techniki skutecznego dociekania
  • Sprawdzanie zrozumienia
  • J─Özyk i efektywno┼Ť─ç w tworzeniu komunikatu
  • Techniki zadawania pyta┼ä
  • Inne skuteczne narz─Ödzia komunikacji
  • Komunikacja pozytywna i negatywna

 

MODUŁ III. EMOCJE W KOMUNIKACJI, PROCESIE SPRZEDAŻY. BUDOWANIE RELACJI W KONTAKTACH Z KLIENTEM - POSTAWA PROKLIENCKA - NASTAWIENIE NA OCZEKIWANIA KLIENTA W OBSZARZE EMOCJONALNYM

  1. Emocje klienta - o co warto koniecznie zadba─ç?
  2. ┼╣ród┼éa pozytywnych i negatywnych emocji. Diagnoza i dzia┼éania
  3. "Zarz─ůdzanie emocjami" - moje emocje i emocje klienta - jak z nimi pracowa─ç
  4. Błędy w postrzeganiu emocji i ich konsekwencje
  5. Empatia - czy jest potrzebna w procesie sprzedaży i obsługi klienta


MODU┼ü IV. ROZPOZNAWANIE ZACHOWA┼â LUDZI - TYPOLOGIA KLIENTÓW

Nasi klienci, podobnie jak i my s─ů ró┼╝ni - czyli, inaczej interpretuj─ů otaczaj─ůcy ┼Ťwiat, podejmuj─ů decyzje na podstawie innych priorytetów, inne rzeczy dla nich s─ů istotne, maj─ů ró┼╝ne temperamenty etc. Skoro s─ů ró┼╝ni to, aby by─ç skutecznym w komunikacji /cho─çby zrozumia┼éym w przekazie / warto ró┼╝nie si─Ö z nimi komunikowa─ç. Poznasz podstawowe typy klientów oraz prze─çwiczysz skuteczne sposoby komunikacji z nimi

  1. Jak rozpozna─ç okre┼Ťlony typ klienta?
  2. Sposoby komunikacji z okre┼Ťlonymi typami klientów

 

MODUŁ V. DEFINIOWANIE POTRZEB - ZASPOKAJANIE POTRZEB I UŚWIADAMIANIE ICH KLIENTOWI PODSTAWĄ PROFESJONALNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA

Przekonasz si─Ö, ┼╝e klienci kupuj─ů z okre┼Ťlonych powodów. Znajd┼║ "powód" klienta a b─Ödziesz skuteczny. Po co, jak, i kiedy definiowa─ç potrzeby klienta - narz─Ödzia, pomocne techniki, elementy postawy skutecznego handlowca

  1. Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy
  2. Metoda „lejka”.
  3. Rozpoznawanie potrzeb
  4. Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki bran┼╝y
  5. B┼é─Ödy poznawcze w analizie potrzeb klient. Na jakie pu┼éapki analizy sytuacji winni┼Ťmy si─Ö przygotowa─ç

 

MODU┼ü VI. LEPIEJ ZAPOBIEGA─ć NI┼╗ LECZY─ć - UNIKANIE TRUDNYCH SYTUACJI

  1. Komunikacja z klientem
    • Ró┼╝ne modele komunikacji - analiza transakcyjna, model 4 uszu Von Thuma
  2. Standardy obsługi
  3. Typologia klientów w kontek┼Ťcie "trudnych" sytuacji
  4. Ró┼╝ne potrzeby klientów - ró┼╝ni klienci
  5. Budowanie relacji z klientem
  6. Odkrywanie potrzeb klienta jako podstawa dba┼éo┼Ťci o satysfakcje klienta
  7. Kroki rozmowy z klientem
  8. Zwroty buduj─ůce pozytywne relacje - pozytywna komunikacja
  9. Z czego si─Ö bior─ů trudne sytuacje. Sk─ůd si─Ö bior─ů zastrze┼╝enia, niezadowolenie klienta
  10. Jak to odbieramy?
  11. Emocje towarzysz─ůce procesowi sprzeda┼╝y /negatywne i pozytywne/ dotykaj─ůce klienta i handlowca
  12. Determinacja zachowań klienta
  13. Błędy atrybucji w kontakcie z klientem i konsekwencje tychże działań
  14. Empatia w obsłudze klienta w sytuacjach niecodziennych

 

MODU┼ü VII. POST─śPOWANIE W WYPADKU NEGATYWNYCH REAKCJI KLIENTA, KLIENT WYMAGAJ─äCY, SYTUACJE NIECODZIENNE "TRUDNE SYTUACJE":
Poznasz efektywne sposoby, techniki i narz─Ödzia post─Öpowania w sytuacjach trudnych, niecodziennych i wymagaj─ůcych radzenia sobie z ró┼╝nymi klientami i ró┼╝nymi emocjami.

  1. Diagnoza sytuacji
  2. Post─Öpowanie w wypadku agresji
  3. Odpieranie zarzutów i zastrze┼╝e┼ä klienta - postawa
  4. Ró┼╝ni klienci - ró┼╝ne sposoby
  5. Metody i modele odpierania zastrzeżeń
  6. Standardy post─Öpowania reklamacyjnego
    • Spotkanie osobiste
    • Reklamacja telefoniczna
      • Modele rozmowy reklamacyjnej:
        • Przygotowanie do spotkania z klientem
        • Model "POMOCNY"
  7. Inne techniki stosowane w trudnych sytuacjach
  8. Radzenie sobie ze stresem

 

MODU┼ü VIII. ASERTYWNO┼Ü─ć W RELACJACH BIZNESOWYCH

  1. Po co handlowcom asertywno┼Ť─ç
  2. Mo┼╝liwo┼Ťci, konsekwencje i koszty postaw uleg┼éych, agresywnych i asertywnych w biznesie
  3. Asertywna odmowa - jak mówi─ç by nie psu─ç relacji z klientem
  4. Asertywne kontraktowanie relacji biznesowych
  5. Skuteczne techniki asertywne
  6. Ustalanie standardu relacji handlowych
  7. Sztuka egzekwowania własnych praw
Termin

2020-06-01 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 3 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane