Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.:

  • stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem
  • nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach


Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie polecamy wszystkim, którzy zajmuje się w przedsiębiorstwie kontaktami z klientami, obsługą reklamacji, szefom zespołów sprzedażowym oraz wszystkim komunikującym się z klientem. Szczególnie rekomendujemy osobom dla których telefon jest lub będzie podstawowym narzędziem umawiania spotkań, sprzedaży czy też zbierania informacji.


Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z Klientem firmy. Poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji przez telefon, przygotowywania się do rozmowy, zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie Klienta.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia w dużej mierze odbywają się w formuje warsztatu. Najczęściej stosowane metody:

  • Dyskusja facylitowana
  • Mini wykład
  • Informacja zwrotna od zespołu i trenera
  • Nagrywanie rozmów - odsłuchy
  • Przygotowywanie narzędzi /modeli i procedur/
  • Paca w grupach - z rejestracją rozmów lub bez rejestracji
  • Studia przypadku

 


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY TELEFONICZNEJ FORMALNE I MENTALNE.

"Brak przygotowania to przygotowanie do klęski". Na początek szkolenia zostanie Państwu przekazanych mnóstwo praktycznych porad o tym jak przygotować się do rozmów: Od czego należy zacząć? Jak przygotować stanowisko pracy i siebie?Jak ustalić cele? Jak przygotować scenariusz rozmów lub model rozmowy przychodzącej? Wszytko po to, aby zaprzyjaźnić się ze słuchawką czyli podczas rozmowy z Klientem być pewnym siebie i realizującym swoje cele zgodnie z przyjętym założeniem. Skupimy się na specyfice pracy uczestników szkolenia.

  1. Stanowisko pracy - co jest niezbędne aby skutecznie prowadzić rozmowy
  2. Otoczenie - jak o nie zadbać?
  3. Cel rozmowy - czyli, najważniejsze na początku - po co dzwonisz, po co rozmawiasz - skuteczne definiowanie celów
  4. Scenariusz rozmowy - skrypt rozmowy - verbatim, lista referencyjna , scenariusz
  5. Przygotowanie mentalne - o co należy zadbać przed rozmową aby być wiarygodnym
  6. Funkcje telemarketingu, telefon w firmie - do czego można skutecznie wykorzystać telefon

MODUŁ II. PODSTAWY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ, CZYLI JAK MÓWIĆ - SPOSÓB MÓWIENIA - NA CO KONIECZNIE NALEŻY ZWRÓCIĆ WAGĘ

Jak zrobić, aby Klient powiedział - miło było pana słuchać. Poćwiczymy budowanie klimatu rozmowy. Poznasz sposoby zadbania o pozytywne relacje i dobre emocje Klienta czyli, że oprócz treści ważna jest także forma /dowiesz się, kiedy jest nawet ważniejsza/

  1. Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu)
  2. Klimat rozmowy
  3. Dopasowanie
  4. Emocje w rozmowie

MODUŁ III. NARZĘDZIA W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W KONTEKŚCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ

Przećwiczymy najważniejsze elementy komunikacji przez telefon. Poznasz sposoby pracy z Klientem tak, aby maksymalnie wykorzystać jeden kanał komunikacji /werbalny/.

  1. Zdobycie zaufania klienta
  2. Dopasowanie do klienta, mirroring, odzwierciedlanie
  3. Techniki skutecznego dociekania
  4. Sprawdzanie zrozumienia
  5. Język i efektywność w tworzeniu komunikatu
  6. Kontekst i kontrapunkt w rozmowie telefonicznej

MODUŁ IV.  PIERWSZE WRAŻENIE I DOTARCIE DO KLIENTA

Dobre otwarcie kontaktu przez telefon ma duży wpływ na dalszą rozmowę z Klientem więc poznasz sposob jak zrobić to optymalnie.

  1. Jak ważna jest jego rola i ja o to zadbać

MODUŁ V. SKUTECZNA ARGUMENTACJA PRZEZ TELEFON - TECHNIKI I NARZĘDZIA

Rozmowa telefoniczna z Klientem to korzystanie jedynie z kanału werbalnego w komunikacji. W tym module poznasz sposoby optymalnego wykorzystania tego kanału i specyfikę budowania argumentacji.

MODUŁ VI. SCHEMATY ROZMÓW TELEFONICZNYCH

W tej części szkolenia Uczestnicy dowiedzą się: Jak skutecznie zbudować scenariusz rozmowy telefonicznej, aby najlepiej dotrzeć do Klienta? Poznają ścieżki sprzedaży telefonicznej, modele rozmów telefonicznych i sposoby realizacji celów sprzedażowych /obsługowych/ w rozmowach telefonicznych.

  1. Rodzaje rozmów i ich specyfika
    • Przychodząca
    • Wychodząca
  2. Modele rozmowy telefonicznej wychodzącej i przychodzącej
  3. Najbardziej skuteczna ścieżka sprzedaży przez telefon
  4. Dociekanie i precyzowanie oczekiwań klienta
  5. Skuteczna prezentacja oferty lub rozwiązania problemu /wykorzystanie prezentacji korzyści/
  6. Efektywne techniki zamykania sprzedaży

MODUŁ VII. PODSTAWOWE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA PRZEZ TELEFON - TECHNIKI WYKORZYSTYWANE W MODULE SPRZEDAŻY DO POZYSKANIA INFORMACJI I PREZENTACJI OFERTY

Podczas tego modułu uczestnicy poznają praktyczne sposoby wywierania wpływu na Klienta, metody radzenia sobie z przypadkami trudnymi oraz różne profesjonalne reakcje na niecodzienne zachowania Klienta.

  1. Wywieranie wpływu i perswazja w rozmowach telefonicznych
  2. Efekt "wow" w rozmowie wychodzącej
  3. Klucze, haki i podpórki - techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej

MODUŁ VIII. STANDARDY ROZMOWY TELEFONICZNEJ I ICH ZASTOSOWANIE W PRACY

MODUŁ IX. TRUDNE SYTUACJE W KONTAKTACH TELEFONICZNYCH.Uczestnicy poznają efektywne sposoby, techniki i narzędzia postępowania w sytuacjach trudnych, niecodziennych i wymagających radzenia sobie z różnymi Klientami i różnymi emocjami.

  1. Asertywność
  2. Indywidualne predyspozycje
  3. Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
  4. Radzenie sobie ze stresem
Termin

2020-03-09 - 2020-03-10

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 174 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
2020-03-09 - 2020-03-10
ul. Powstańców Warszawskich 45, Gdańsk

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane