Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem.

  • Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu.

  • Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

  • Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej.

 

Szkolenie polecamy dla:

  • Asystentek personalnych,
  • Asystentek kadry zarządzającej
  • Sekretarek

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

  1. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE

  • Sekretariat jako źródło informacji w Firmie – wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji.

  • Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska).

  • Sekretariat – wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?

  • Pierwsze wrażenie – moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę.

  • Elegancja w miejscu pracy – ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż).

  • Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy – standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników.
     

  1. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY

  • System identyfikacji wizualnej.

  • Logo. Strona internetowa.

  • Dbałość o wizerunek firmy w internecie.

  • Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy.

  • Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej.

  • Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

  1. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU

  • Psychologia komunikacji interpersonalnej – różne style, różne potrzeby.

  • Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.

  • Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.

  • Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania.

  • Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.

  • Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.

 

  1. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU

  • Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów.

  • Przygotowanie harmonogramu spotkania.

  • Przygotowanie sali i jej wyposażenia.

  • Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point

    • Korzystanie z szablonów.

    • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców.

    • Optymalizowanie obrazów

    • Prezentowanie danych na slajdach

  •  Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?
     

  1. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

  • Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu

  • Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami

  • Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia

  • Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona

  • Planowanie zadań własnych i przełożonego

  • Przygotowanie podróży przełożonego

 

  1. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA

  • Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon.

  • Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.

  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.

  • Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.

  • Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej.

  • Etykieta w korespondencji e-mailowej.
     

  1. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  • Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)

  • Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań

  • Wręczanie i przyjmowanie wizytówek

  • Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie

  • Wręczanie kwiatów i prezentów

  • Rodzaje i formy przyjęć biznesowych

  • Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.

  • Mowa ciała w pracy.

  • Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku.

Termin

2018-12-06 - 2018-12-07

Miejsce

Hotel***Beethoven
Gdańsk, ul. Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 22 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka
2018-12-06 - 2018-12-07
Gdańsk, ul. Beethovena 7

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane