Asystentka Zarządu/Sekretarka powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu/Sekretarki, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.

 

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem
  • Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu
  • Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej

 

Szkolenie polecamy dla:

  • Asystentek personalnych
  • Asystentek kadry zarządzającej
  • Sekretarek

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE

  1. Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji

  2. Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)

  3. Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?

  4. Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę

  5. Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)

  6. Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników

 

MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY

  1. System identyfikacji wizualnej

  2. Logo. Strona internetowa

  3. Dbałość o wizerunek firmy w internecie

  4. Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy

  5. Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej

  6. Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

 

MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU

  1. Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby

  2. Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych

  3. Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości

  4. Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania

  5. Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych

  6. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

 

MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU

  1. Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów

  2. Przygotowanie harmonogramu spotkania

  3. Przygotowanie sali i jej wyposażenia

  4. Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point

    • Korzystanie z szablonów

    • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców

    • Optymalizowanie obrazów

    • Prezentowanie danych na slajdach

  5.  Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?

 

MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

  1. Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu

  2. Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami

  3. Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia

  4. Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona

  5. Planowanie zadań własnych i przełożonego

  6. Przygotowanie podróży przełożonego

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA

  1. Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej

  2. Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon

  3. Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji

  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych

  5. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

  6. Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej

  7. Etykieta w korespondencji e-mailowej

 

MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  1. Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)

  2. Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań

  3. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek

  4. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie

  5. Wręczanie kwiatów i prezentów

  6. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych

  7. Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach

  8. Mowa ciała w pracy

  9. Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Świetnie przygotowana prowadząca w ciekawy sposób przekazywała informacje."

"Rewelacyjnie przekazywana wiedza Trenera zdobyta podczas pracy zawodowej. Profesjonalna Pani Trener."

"Bardzo dużo nowych i cennych informacji. Miła atmosfera i interesujące zadania do wykonania."

"Bardzo mertyoryczne szkolenie. Zachęcający sposób przekazywania wiedzy: prosty, naturalny czytelny."

"Profesjonalna Pani Trener. Szkolenie było prowadzone w sposób fachowy i bardzo rzetelnie."

"Po przeprowadzonym szkoleniu czuję się pewniejsza siebie, wiem na czym będzie polegała moja praca oraz to na co powinnam zwracać uwagę."

"Dużo praktycznych informacji przekazanych w bardzo profesjonalny sposób. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne Trenera."

Termin

2020-05-25 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1404 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane