Celem
proponowanego szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu prawa istotnych z punktu widzenia kompetencji działu zakupów. Udział w szkoleniu ma za zadanie przybliżyć obowiązujące regulacje prawne i obowiązki w procesie ustalania warunków umów, ich negocjowania oraz realizacji. Zostaną omówione również potencjalne problemy jakie mogą pojawiać się w związku z nieprawidłową konstrukcją umowy zakupowej oraz niewłaściwą ochroną interesów stron. Ponadto podczas szkolenia będzie można uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania, by rozwiać pojawiające się wątpliwości dotyczące praktycznych aspektów stosowania przepisów z zakresu omawianej tematyki.

Podczas szkolenia zostaną poruszone zagadnienia odnoszące się do analizy czynności poprzedzających zawarcie umowy, konstrukcji zapytania ofertowego oraz praw i obowiązków stron podczas negocjacji warunków umowy. Przedstawione zostaną krok po kroku kolejne etapy konstruowania umowy aż do jej zawarcia. Zaprezentowane zostaną ponadto sytuacje, w których dochodzi do zmian w umowie i jej przekształceń oraz skutków prawnych dokonanych modyfikacji. Wnikliwej analizie zostaną poddane zabezpieczenia stosowane w umowach zakupowych, ich rodzaje i właściwy dobór, by jak najlepiej zabezpieczyć wykonanie umowy i interesy obu stron. 

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do Działów Zakupów.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Uczestnicy nabędą praktycznych umiejętności w zakresie poprawnego konstruowania umów zakupowych. Poznają ich rodzaje, zasady tworzenia oraz kluczowe zapisy obowiązujące w umowach. Istotna, z punktu widzenia ochrony własnych interesów, jest także umiejętność wprowadzenia do konkretnej umowy właściwych zabezpieczeń, którą Uczestnicy nabędą podczas szkolenia. Ponadto dowiedzą się jakie błędy są najczęściej popełniane na etapie tworzenia umów i jak się ich wystrzegać. 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • prezentacja Power Point
  • interaktywny wykład
  • warsztaty
  • case study - analiza przypadku

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

,,Bardzo obszerny materiał podany w przystępnej formie i ciekawa część praktyczna skupiająca się na realnych zastosowaniach wiedzy.”

,,Przygotowanie merytoryczne prowadzącego – podkreśla jego ogromny atut przy promocji tego szkolenia, również dla działów prawnych.”

,,Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Przygotowanie oraz przekazywanie informacji przez prowadzącego na wysokim poziomie.”

,,Szkolenie na wysokim poziomie. Tematy przekazywane rzeczowo z dobrymi przykładami. Bardzo pożyteczne szkolenie dla pracowników działu zakupów.”

,,Konkretnie, rzetelnie, brak nudy. POLECAM!”

,,Profesjonalnie przygotowane szkolenie. Trener przygotowany oraz otwarty na dyskusję i pytania uczestników.”

,,Szkolenie ciekawe, bogate o wiele ciekawych przykładów z życia.”

,,Jestem pod wrażeniem wiedzy, praktyki oraz umiejętności przekazania wiedzy przez prowadzącego szkolenie.”

,,Szkolenie na wysokim poziomie. Zaangażowany i bardzo dobrze przygotowany prowadzący. Szczegółowe i rozbudowane materiały szkoleniowe.”

,,Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Poruszane na szkoleniu ciekawe zagadnienia. Polecam!”

,,Świetnie i rzetelnie przygotowane pod względem merytorycznym szkolenia.”

,,Interesujące, przekazujące konkretne informacje.”


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE - PRZYGOTOWANIE WSPÓŁPRACY

  1. Czynności poprzedzające zawarcie umowy (ogłoszenia, reklamy, cenniki, listy intencyjne)
  2. Badanie sytuacji kontrahenta
  3. Reprezentacja podmiotów przy zawieraniu umów
  4. Zakres odpowiedzialności osób podpisujących umowy
  5. Prawa i obowiązki stron podczas negocjacji
  6. Nieuczciwe negocjacje a zabezpieczenie własnych interesów
  7. Umowa przedwstępna jako zapowiedź umowy głównej (specyfika umowy przedwstępnej, skutki jej niewykonania)

MODUŁ II. KONSTRUOWANIE UMOWY I JEJ ZAWARCIE

  1. Poprawna konstrukcja zapytania ofertowego
  2. Zawarcie umowy (zdolność prawna, zdolność do czynności prawnych)
  3. Formy zawierania umów i skutki prawne niezachowania przepisanej formy
  4. Elementy umowy (obligatoryjne, fakultatywne, niedozwolone postanowienia umowne)
  5. Kluczowe zapisy w umowach z dostawcami
  6. Obowiązki i uprawnienia stron
  7. Wady oświadczeń woli w umowach
  8. Skutki zawarcia umów
  9. Pułapki prawne w umowach - praktyczne rozwiązania

MODUŁ III. CENA W KONTRAKTACH ZAKUPOWYCH - ASPEKTY PRAWNE

  1. Określenie wartości przedmiotu umowy
  2. Wpływ warunków handlowych na poziom cen
  3. Termin i forma płatności
  4. Dobór właściwej formy płatności do konkretnej umowy
  5. Praktyczne aspekty dotyczące formy zapłaty

MODUŁ IV. PRZEKSZTAŁCANIE UMÓW

  1. Zmiana treści umowy
  2. Zmiana podmiotów umowy (zmiana wierzyciela, dłużnika)
  3. Anektowanie obowiązujących umów
  4. Sposoby renegocjowania warunków umowy
  5. Skutki prawne modyfikacji umów

MODUŁ V. RODZAJE ZABEZPIECZEŃ W UMOWACH ZAKUPOWYCH I ICH DOBÓR W ZALEŻNOŚCI OD UMOWY

  1. Zabezpieczenie wykonania umowy - zasady ogólne
  2. Sposoby zabezpieczenia płatności
  3. Zaliczka, zadatek a przedpłata podobieństwa i różnice
  4. Odsetki (wysokość, rodzaje), a kary umowne
  5. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych - zmiany w przepisach w 2020 r.
  6. Szczególne możliwości rozliczenia umowy (potrącenie, cesja wierzytelności)
  7. Gwarancja i rękojmia w umowach handlowych
  8. Klauzule bezpieczeństwa w kontraktach handlowych

MODUŁ VI. WYKONANIE UMOWY

  1. Sposoby rozwiązywania problemów przy zawieraniu i realizacji umów
  2. Tryb odbioru wykonania umowy
  3. Odpowiedzialność dostawcy - zagadnienia prawne
  4. Kary i odszkodowania w umowach
  5. Uprawnienie kupującego do żądania obniżenia ceny
  6. Dochodzenie roszczeń (przedsądowe, sądowe - charakterystyka, rodzaje)

MODUŁ VII. DOKUMENTOWANIE WYKONANIA UMOWY

  1. Sposób dokumentowania wykonania umowy
  2. Rodzaje dokumentów poświadczających wykonanie umowy
  3. Zależność między rodzajem zawartej umowy a wynikającą z niej dokumentacją
  4. Faktura VAT jako jeden ze sposobów dokumentowania wykonania umowy
  5. Protokoły odbiorów - częściowe, końcowe

MODUŁ VIII. ANALIZA TREŚCI WYBRANYCH UMÓW GOSPODARCZYCH

  1. Umowa sprzedaży
  2. Umowa dostawy
  3. Umowa o roboty budowlane
  4. Inne umowy najczęściej spotykane w praktyce
  5. Znaczenie orzecznictwa w rozstrzyganiu wątpliwości prawnych
Termin

2025-03-20 (2 dni)

I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 158 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów
2025-03-20 - 2025-03-21
ul. Wspólna 56, Warszawa

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane