Celem proponowanego szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu prawa istotnych z punktu widzenia kompetencji działu zakupów. Udział w szkoleniu ma za zadanie przybliżyć obowiązujące regulacje prawne i obowiązki w procesie ustalania warunków umów, ich negocjowania oraz realizacji. Zostaną omówione również potencjalne problemy jakie mogą pojawiać się w związku z nieprawidłową konstrukcją umowy zakupowej oraz niewłaściwą ochroną interesów stron. Ponadto podczas szkolenia będzie można uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania, by rozwiać pojawiające się wątpliwości dotyczące praktycznych aspektów stosowania przepisów z zakresu omawianej tematyki.

Podczas szkolenia zostaną poruszone zagadnienia odnoszące się do analizy czynności poprzedzających zawarcie umowy, konstrukcji zapytania ofertowego oraz praw i obowiązków stron podczas negocjacji warunków umowy. Przedstawione zostaną krok po kroku kolejne etapy konstruowania umowy aż do jej zawarcia. Zaprezentowane zostaną ponadto sytuacje, w których dochodzi do zmian w umowie i jej przekształceń oraz skutków prawnych dokonanych modyfikacji. Wnikliwej analizie zostaną poddane zabezpieczenia stosowane w umowach zakupowych, ich rodzaje i właściwy dobór, by jak najlepiej zabezpieczyć wykonanie umowy i interesy obu stron. 

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do Działów Zakupów.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Uczestnicy nabędą praktycznych umiejętności w zakresie poprawnego konstruowania umów zakupowych. Poznają ich rodzaje, zasady tworzenia oraz kluczowe zapisy obowiązujące w umowach. Istotna, z punktu widzenia ochrony własnych interesów, jest także umiejętność wprowadzenia do konkretnej umowy właściwych zabezpieczeń, którą Uczestnicy nabędą podczas szkolenia. Ponadto dowiedzą się jakie błędy są najczęściej popełniane na etapie tworzenia umów i jak się ich wystrzegać. 

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • prezentacja Power Point
  • interaktywny wykład
  • warsztaty
  • case study - analiza przypadku

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 780 PLN netto - zgłoszenia do 14 lipca 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZAGADNIENIA WSTĘPNE - PRZYGOTOWANIE WSPÓŁPRACY

  1. Czynności poprzedzające zawarcie umowy (ogłoszenia, reklamy, cenniki, listy intencyjne)
  2. Badanie sytuacji kontrahenta
  3. Reprezentacja podmiotów przy zawieraniu umów
  4. Zakres odpowiedzialności osób podpisujących umowy
  5. Prawa i obowiązki stron podczas negocjacji
  6. Nieuczciwe negocjacje a zabezpieczenie własnych interesów
  7. Umowa przedwstępna jako zapowiedź umowy głównej (specyfika umowy przedwstępnej, skutki jej niewykonania)

 

MODUŁ II. KONSTRUOWANIE UMOWY I JEJ ZAWARCIE

  1. Poprawna konstrukcja zapytania ofertowego
  2. Zawarcie umowy (zdolność prawna, zdolność do czynności prawnych)
  3. Formy zawierania umów i skutki prawne niezachowania przepisanej formy
  4. Elementy umowy (obligatoryjne, fakultatywne, niedozwolone postanowienia umowne)
  5. Kluczowe zapisy w umowach z dostawcami
  6. Obowiązki i uprawnienia stron
  7. Wady oświadczeń woli w umowach
  8. Skutki zawarcia umów
  9. Pułapki prawne w umowach - praktyczne rozwiązania

 

MODUŁ III. CENA W KONTRAKTACH ZAKUPOWYCH - ASPEKTY PRAWNE

  1. Określenie wartości przedmiotu umowy
  2. Wpływ warunków handlowych na poziom cen
  3. Termin i forma płatności
  4. Dobór właściwej formy płatności do konkretnej umowy
  5. Praktyczne aspekty dotyczące formy zapłaty

 

MODUŁ IV. PRZEKSZTAŁCANIE UMÓW

  1. Zmiana treści umowy
  2. Zmiana podmiotów umowy (zmiana wierzyciela, dłużnika)
  3. Anektowanie obowiązujących umów
  4. Sposoby renegocjowania warunków umowy
  5. Skutki prawne modyfikacji umów

 

MODUŁ V. RODZAJE ZABEZPIECZEŃ W UMOWACH ZAKUPOWYCH I ICH DOBÓR W ZALEŻNOŚCI OD UMOWY

  1. Zabezpieczenie wykonania umowy - zasady ogólne
  2. Sposoby zabezpieczenia płatności
  3. Zaliczka, zadatek a przedpłata podobieństwa i różnice
  4. Odsetki (wysokość, rodzaje), a kary umowne
  5. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych - zmiany w przepisach w 2020 r.
  6. Szczególne możliwości rozliczenia umowy (potrącenie, cesja wierzytelności)
  7. Gwarancja i rękojmia w umowach handlowych
  8. Klauzule bezpieczeństwa w kontraktach handlowych

 

MODUŁ VI. WYKONANIE UMOWY

  1. Sposoby rozwiązywania problemów przy zawieraniu i realizacji umów
  2. Tryb odbioru wykonania umowy
  3. Odpowiedzialność dostawcy - zagadnienia prawne
  4. Kary i odszkodowania w umowach
  5. Uprawnienie kupującego do żądania obniżenia ceny
  6. Dochodzenie roszczeń (przedsądowe, sądowe - charakterystyka, rodzaje)

 

MODUŁ VII. DOKUMENTOWANIE WYKONANIA UMOWY

  1. Sposób dokumentowania wykonania umowy
  2. Rodzaje dokumentów poświadczających wykonanie umowy
  3. Zależność między rodzajem zawartej umowy a wynikającą z niej dokumentacją
  4. Faktura VAT jako jeden ze sposobów dokumentowania wykonania umowy
  5. Protokoły odbiorów - częściowe, końcowe

 

MODUŁ VIII. ANALIZA TREŚCI WYBRANYCH UMÓW GOSPODARCZYCH

  1. Umowa sprzedaży
  2. Umowa dostawy
  3. Umowa o roboty budowlane
  4. Inne umowy najczęściej spotykane w praktyce
  5. Znaczenie orzecznictwa w rozstrzyganiu wątpliwości prawnych
Termin

2020-07-23 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

1180 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1366 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 15:00 - szkolenie

Każdego dnia szkolenia przewidziana jest co najmniej jedna 45-minutowa przerwa.

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1180 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane