Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami prawa autorskiego oraz bezpiecznej działalności w Internecie. W szczególności szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych, w tym w nowych mediach z poszanowaniem przepisów prawa autorskiego.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Na poziomie wiedzy uczestnicy zapoznają się z podstawowymi regulacjami prawa autorskiego, w tym przepisami dotyczącymi dozwolonego użytku, licencji, wolnych licencji (CC i inne), obrotu prawami autorskimi oraz ochroną prawa do wizerunku.
Na poziomie umiejętności uczestnicy szkolenia będą umieli bezpiecznie projektować i prowadzić kampanie informacyjne, z uwzględnieniem zagadnień zarządzania prawami autorskimi, dobrami osobistymi i wizerunkiem w Internecie. Będą orientować się co do możliwych naruszeń praw własności intelektualnej a także w strategii ochrony dóbr niematerialnych.
Na poziomie postawy uczestnicy będą znali i rozumieli znaczenie ochrony własności intelektualnej w działalności nowych mediów.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone w oparciu o metodę Storytellignu™, w charakterze warsztatów, przy wykorzystaniu techniki mini wykładu połączonego z prezentacją multimedialną, case studies, quizów i metod wspierających aktywizację procesu zdobywania wiedzy.
Proporcja zadań praktycznych do problemowych 60% do 40%.
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Rzetelny i fachowy Trener oraz miła i sympatyczna współpraca z firmą szkoleniową."
,,Szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone bardzo sprawnie. Trenerka zadbała o rozmaite formy przekazywania i utrwalania wiedzy."
„Aktywne uczestnictwo, rozmowy o konkretnych przykładach.”
„Ciekawe szkolenie przeprowadzone w małej grupie.”
„Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób w miłej atmosferze."
„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Trener ma dużą wiedzę z tematów pomocnych w szkoleniu."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Pojęcie „własności intelektualnej”
- ® © ™ - oznaczenia w obrocie
- Case study: Seksmisja: ciemność, oj widzę ciemność
MODUŁ II. PODMIOT I PRZEDMIOT PRAWA AUTORSKIEGO
- Pojęcie utworu
- „Idee czy sposób wyrażania” (uwagi o przedmiocie ochrony)
- Case Studies: „Ile utworu pozostało jeszcze w utworze?”
- Autorskie prawa osobiste
- Autorskie prawa majątkowe
- Case Studies: „Czy prawo autorskie chroni sztukę współczesną?”
- Podmiot ochrony (twórca czy pracodawca?)
- Case Studies: „Kto tu jest twórcą: żona, mąż czy pracodawca?”
- Prawa twórców: dualizm ochrony
- QUIZ
- Z sali sądowej: przegląd wybranych orzeczeń
MODUŁ III. „GRANICE PRAWA AUTORSKIEGO” W INTERNECIE
- Dozwolony użytek chronionych utworów w sieci
- Dozwolony użytek prywatny
- Dozwolony użytek publiczny
- Case Studies: „Granice swobody wypowiedzi w materiałach promocyjnych”
- Dostęp do informacji publicznej a prawa autorskie
- Case Studies: „Ponowne korzystanie z materiałów informacyjnych”
- Wolne zasoby i licencje Creative Commons
- Case Studies: „Czy zawierałeś umowę na warunkach CC”
- Dwie strony medalu: Prawo autorskie a „ruchy wolnościowe”
- Jak działają licencje CC?
- 6 warunków podstawowych
- Korzystanie z utworów opublikowanych na licencji CC
- Case Study: „ Utwór zależny czy inspirowany?”
- Wszystko co musisz wiedzieć o kampaniach internetowych
- QUIZ
- Z sali sądowej: przegląd wybranych orzeczeń
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
MODUŁ IV. NARUSZENIE PRAWA AUTORSKIEGO I OCHRONA WIZERUNKU
- Pojęcie naruszenia prawa autorskiego
- Case Study: „ Znaki legitymacji”
- Autorskie prawa osobiste i majątkowe
- Case Study: „ Godła, herby i mapy”
- Internet a prawo autorskie
- Case Studies: "FEJSBÓG a prawo autorskie"
- Naruszenie prawa autorskiego w Internecie
- Z sali sądowej: przegląd wybranych orzeczeń
- Ochrona wizerunku i zasady korzystania z wizerunku (zgoda)
- Elementy RODO
- Case Study: "Wizerunek Mona Lizy a prawa autorskie"
- Case Study: „Cofnięcie zgody na wykorzystywanie wizerunku”
- QUIZ
MODUŁ V. UMOWY W PRAWIE AUTORSKIM
- Wiadomości podstawowe o umowach
- Pola eksploatacji i problem ich specyfikacji w kontraktach autorskich
- Case Study: „… na wszystkich polach eksploatacji”
- Licencje i ich rodzaje
- Zasady redakcji umów autorskich, w tym punkty szczególnie „newralgiczne”
- Case Study: „Nakazy i zakazy w kontraktach autorskich”
- Wizerunki banknotów - zagadnienia praktyczne
- Zbiór numizmatyczny NBP - zagadnienia związane z prawem autorskim w kontekście udostępniania zbioru
- Zdjęcia a prawo autorskie
- Zagadnienia obrotu prawnego fotografiami i grafikami, w tym w sektorze bankowym
- Case Study: „Niedźwiedź łapiący łososia"
- Zadanie: Popraw błędy w umowach
- QUIZ
MODUŁ VI. DYSKUSJA MODEROWANA
2025-02-20 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 76 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków