Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i narzędzi sprzyjających pozyskaniu nowych Klientów ze szczególnym uwzględnieniem Klientów z dużym potencjałem. Poznane metody będą również pomocne przy rozszerzaniu współpracy z już posiadanymi Klientami

Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Metody segmentacji rynku i klasyfikacji Klientów

  2. Narzędzia służące analizie wstępnej i strategicznej wybranego Klienta

  3. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji o nawiązaniu relacji biznesowej a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.

  4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron osobowości i obszarów do rozwoju.

  5. Elementy które warto wziąć pod uwagę opracowując plan ,,wejścia’’ do Klienta.

Adresaci szkolenia:

Na szkolenie zapraszamy osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i rozszerzanie współpracy z kluczowymi Klientami Firmy:

  • Przedstawicieli Handlowych

  • Sales Managerów

  • Key Account Managerów

  • Dyrektorów Sprzedaży

Metody szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami i grę szkoleniową.

  1. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy

  • Czego ode mnie oczekują? – Klienci i mój Przełożony

  • Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron

  • Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

  1. Segmentacja rynku potencjalnych Klientów

  • Ogólne kryteria segmentacji rynku

  • Segmentacja rynku pod względem potencjału

  • Analiza naszych doświadczeń i potrzeb w odniesieniu do potencjału Klientów

  • Poziomy dotychczasowego zaangażowania Klientów

  1. Klasyfikacja wybranych klientów

  • Macierz potencjalnych Klientów - poziom zaangażowania i potencjału

  • Zasada Pareto

  • Lejek Klientów

  1. Wybrany Klient – Analiza wstępna

  • Potencjalne zainteresowanie naszą ofertą

  • Możliwości zakupowe Klienta

  • Poziom naszego zaangażowania z uwzględnieniem informacji wynikających z ,,Klasyfikacji Klienta’’

  1. Wybrany Klient - Analiza Strategiczna Klienta

  • Struktura Klienta

  • Funkcje w procesie zakupu

  • Władza i wpływy

  • Nastawienie do oferty/ firmy / sprzedawcy

  1. Analiza moich mocnych stron osobowościowych w procesie pozyskiwania nowych partnerów biznesowych

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa

  • Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

  1. Potrafię nawiązać efektywną relację biznesową z każdym, nawet trudnym Klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.

  • Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych - osobowościach w procesie:

    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • Budowania relacji biznesowej

    • Przekonywania

    • Argumentowania

    • Motywowania do działania

    • Negocjowania

    • Zapobiegania konfliktom

  1. Wybrany Klient - Plan ,,wejścia’’

  • Strategia postępowania

  • Taktyka

  • Elementy w procesie nawiązywania kontaktu z pojedynczymi pracownikami i całymi firmami

  1. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Zadanie wdrożeniowe

  • Ewaluacja szkolenia

Termin

2018-09-27 - 2018-09-28

Miejsce

Centrum Konferencyjne ADN
al. Jana Pawła II 25
Warszawa

Cena

1480 pln zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 38 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami
2018-09-27 - 2018-09-28
al. Jana Pawła II 25

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 pln PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane