Korzyści dla uczestnika:

  • poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów
  • zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów
  • zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
  • zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów
  • poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów
  • nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych
  • zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym
  • nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem
  • przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych
  • wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności
  • wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów
  • poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów
  • wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych
  • wzrost liczby potencjalnych klientów
  • poprawa osiąganych wyników sprzedażowych
  • wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań


Metody pracy podczas szkolenia:

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkoleń otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ 1. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA

  1. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  2. Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
    • jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
    • starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
  3. Przyczyny utraty obecnych klientów

 

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

  1. Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  2. Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  3. Zasad skutecznego działania
  4. Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

 

MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE

  1. Czy każdy może być moim klientem?
  2. Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  3. Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  4. Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

 

MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Budowanie siatki osobistych kontaktów
  2. Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  3. Klienci konkurencji
  4. Zasady kontaktu telefonicznego
  5. Cel kontaktu telefonicznego

 

MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Pokonywanie bariery sekretariatu
  3. Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  4. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  5. Umawianie spotkań
Termin

2020-05-28 - 2020-05-29

Miejsce

Hotel*** Europejski
ul. Piłsudskiego 88
Wrocław

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 190 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta
2020-05-28 - 2020-05-29
ul. Piłsudskiego 88, Wrocław

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane