Bądź nudna/y jeśli chcesz zapaść w pamięć odbiorców. Fioletowa krowa jest „nudna” i dlatego tylu ludzi ją kojarzy i wybiera. Niemożliwe?!
Zapraszam na szkolenie, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Jak znaleźć wyróżnik?
- Czym naprawdę jest fioletowa krowa?
- Czy muszę być na każdym kanale social media?
- Jak rozpocząć pracę nad budowaniem marki osobistej?
- Czy marka osobista jest tylko dla firm?
- Co publikować w social media, żeby ludzie chcieli to oglądać?
- Jak przygotować plan budowania marki osobistej, aby osiągać zamierzone cele?
- Czy da się zmierzyć efektywność działań?
W świecie błyskawicznego przepływu informacji, gdzie odbiorca poświęca Tobie mniej niż 2 sekundy, warto przeanalizować jego zachowania, poznać kim jest i dopasować to do wartości i dobrze przygotowanej oferty Twojej marki osobistej. Chcesz naprawdę zostać fioletową krową? To zapraszam, zobaczysz, że nuda może mieć niewiarygodną siłę!
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia poznasz krok po kroku jak należy zbudować markę ososbistą. Dowiesz się jakie narzędzia wykorzystać (przy niskim budżecie), aby zbadać zachowania konsumentów. Dodatkowo poznasz narzędzia buyer persony, która bardzo dokładnie wskaże w jaki sposób możesz nawiązać relacje z klientem na długie lata. Dodatkowo przeanalizujemy markę i rynek za pomocą analizy SWOT i analizy portfelowej. Ze szkolenia wyjdziesz z gotowym opisem propozycji wartości dla klienta, dzięki pracy na szablonie Value Proposition Canvas.
Korzyści dla uczestników:
Gwarantowany rozwój umiejętności:
- umiejętność przeprowadzenia analizy rynku i własnej marki
- nabycie kompetencji w zakresie budowania zaufania klienta wobec marki
- wiedza, jak tworzyć prawidłowy podział klientów na grupy odbiorców
- nabycie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi do badania zachowań klientów,
- umiejętność stworzenia planu rozwoju marki osobistej
Szkolenie polecamy dla:
- właściciele startupów
- osoby rozwijające karierę zawodową
- osoby zakładające własną firmę
- przedsiębiorcy
- osoby prowadzące jednoosobową działalność
- osoby zakładające własne blogi
- specjaliści z różnych dziedzin
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. MARKA OSOBISTA - OD CZEGO ZACZĄĆ?
- czym jest tożsamość a czym wizerunek marki?
- misja i wizja marki: dlaczego są ważne?
- marka osobista: dla tych z własną firmą i tych na etacie
- korzyści z budowania marki osobistej
MODUŁ II. MIKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
- od czego rozpocząć budowanie marki osobistej?
- ustawienie celów i wskaźników pomiaru ich osiągania
- analiza SWOT: czyli poznanie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń
- macierz BCG: rozpoznaj co zaoferować klientom, by jak najwięcej zyskać.
MODUŁ III. MAKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
- analiza konkurencji bezpośredniej i pośredniej: kim są jak działają?
- badanie marketingowe: jak przy niskim budżecie zbadać klientów marki?
- segmentacja rynku: czyli jak wykorzystać badania marketingowe i przygotować opisy klientów i stworzyć buyer personę.
MODUŁ IV. VALUE PROPOSITION CANVAS – CZYLI ZNAJDŹ SWOJĄ PROPOZYCJĘ WARTOŚCI DLA KLIENTÓW
- czym jest Value Proposition Canvas i co daje marce osobistej?
- praca na szablonie Value Proposition Canvas
MODUŁ V. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ
- jak dzięki analizie wybrać odpowiednie narzędzia komunikacji?
- wybrane kanały offline
- wybrane kanały online
- case study
MODUŁ VI. MARKA OSOBISTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- Tiktok, Facebook, Instagram, LinkedIn, który kanał dla Twojej marki?
- drabina zaufania klienta: czyli co publikować, aby klient wybrał Twoją markę
- case study
2024-12-12
I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 60 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa