Cel szkolenia:

  • Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży

  • Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży

  • Zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży

  • Wypracowanie najlepszych dla naszego produktu technik prezentacji oferty handlowej

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży

  • Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny

1 dzień:

1. Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:

  • Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży.

  • Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży.

  • Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu.

2. Twoi klienci – Twoją wizytówką:

  • Określenie zachowań klientów.

  • Określenie Typów klientów.

  • Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.

  • Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta.

3. Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:

  • Określenie magii pierwszego wrażenia.

  • Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie.

  • Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.

4. Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z  klientem:

  • Określenie struktury rozmowy telefonicznej.

  • Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon.

  • Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej.

2 dzień

5. Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:

  • Określenie strategii zadawania pytań.

  • Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową.

  • Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej.

  • Określenie poziomów potrzeb klienta.

6. Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:

  • Określenie schematu robienia prezentacji.

  • Wypracowanie dobrych praktyk prezentera.

  • Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych.

  • Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści

  • Techniki obrony ceny

7. Trudne sytuacje w sprzedaży:

  • Trudny klient – jak sobie z nim radzić?

  • Obiekcje – techniki odpierania obiekcji klienta

  • Techniki zamknięcia sprzedaży

Termin

2018-04-23 - 2018-04-24

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17, Kraków
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 62 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Ofensywne techniki sprzedaży
2018-04-23 - 2018-04-24
ul. Straszewskiego 17, Kraków

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4/9; 30-053 Kraków, w zakresie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celach zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.

Ponadto przyjmuję do wiadomość, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie adresu mailowego zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celu przekazywania informacji handlowych, w tym za pomocą marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.) oraz art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Ponadto przyjmuję do wiadomości, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.)
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane