Cel szkolenia:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
- Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
- Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy
- Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
- Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie
W efekcie szkolenia otrzymasz:
- Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów.
- Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów.
- Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów.
- Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- moderowane dyskusje
- ćwiczenia pojedyncze i w grupach
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- scenki
- grę szkoleniową
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Szkolenie przeprowadzone w bardzo innowacyjny sposób. Maciej jest osobą, która potrafi przekazać wiedzę, zainteresować i zmotywować do dalszego rozwoju."
"Szczerze polecam. Trener wykazuje się bardzo szerokim doświadczeniem i podejściem do zagadnień. Forma szkolenia i zakres w pełni zadowalający."
"Trener bardzo kompetentny, przygotowany do zajęć, potrafiący skupić uwagę na treści szkolenia. Dodatkowo liczne ćwiczenia, scenki pobudzające kreatywne zachowanie szkolenia."
"Szkolenie uświadomiło mi jakie błędy popełniam w codziennej pracy i z czego one wynikają."
"Trener jest profesjonalistą, który przekazał nam wiedzę ze swoich doświadczeń, a nie tylko wiedzę wyczytaną w książakach."
"Szkolenie prowadzone w sposób angażujący wszystkich uczestników i uniemożliwiający "wyłączenie się" co przekłada się na aktywne uczestnictwo i wyciąganie wniosków."
"Trener z dużym doświadczeniem, bardzo dobrze przygotowany oraz zaangażowany w swoją pracę. Szkolenie konkretne z naciskiem na te strefy, które interesowały uczestników. Bardzo przydatne."
"Bardzo merytoryczne szkolenie, dopasowane w 100% do potrzeb uczestników. Profesjonalny Trener nastawiony na aktywne słuchanie i spełnianie potrzeb szkoleniowych uczestników."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
-
Osobowościowy test autoanalizy
-
,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
-
Indywidualna informacja zwrotna
-
Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
-
Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
-
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
-
Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
-
Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
-
Podczas spotkania bezpośredniego
-
Podczas rozmowy telefonicznej
-
-
Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
-
zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
-
przekonywania
-
argumentowania
-
zapobiegania konfliktom
-
zapobiegania odmowie
-
reagowania na Konflikt
-
motywowania do zakupu
-
zamykania sprzedaży
-
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
-
Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
-
Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
-
Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
-
Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
-
Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
-
Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
-
Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
-
Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
-
Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
-
Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
-
Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
-
Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
-
Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
-
Podłoże obiekcji Klientów
-
Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
-
Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
-
Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
-
Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
-
Gry i manipulacje Klientów
-
Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
-
Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
-
Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
-
Ewaluacja szkolenia
2025-02-03 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 56 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa