Cel szkolenia:

Wzmocnienie sta┼éej efektywno┼Ťci sprzeda┼╝owej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie z uprzedzeniem, obaw─ů, czy obiekcj─ů Klienta na ró┼╝nych etapach procesu sprzeda┼╝y.


Korzy┼Ťci dla uczestników:

  • Dowiesz si─Ö jak wykorzysta─ç wiedz─Ö psychologiczn─ů aby sprzedawa─ç skutecznie nawet trudnym Klientom
  • Omówimy na konkretnych przyk┼éadach, jak mo┼╝emy post─ůpi─ç je┼╝eli przed spotkaniem domy┼Ťlamy si─Ö, ┼╝e Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy
  • Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, k┼éód” które rzucaj─ů nam pod nogi na pocz─ůtku spotkania w stylu: ,,Prosz─Ö przedstawi─ç ofert─Ö ale uprzedzam, ┼╝e nie jestem zainteresowany’’
  • Stworzymy list─Ö rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie


W efekcie szkolenia otrzymasz:

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najcz─Östsze projekcje Klientów.
  • List─Ö skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów.
  • ┼Üci─ůg─Ö z przyk┼éadowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów.
  • Informacj─Ö o sobie pod k─ůtem mocnych stron sprzeda┼╝owych i obszarów do rozwoju.
  • Analiz─Ö typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narz─Ödzia komunikacji sprzeda┼╝owej sprzyjaj─ů pozytywnej decyzji a jakie nasze, cz─Östo nie┼Ťwiadome zachowania prowadz─ů wprost do odmowy ze strony Klienta.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzeda┼╝.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

W┼Ťród wielu form aktywno┼Ťci, na szkoleniu mo┼╝emy wyró┼╝ni─ç: moderowane dyskusje; ─çwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie si─Ö najlepszymi praktykami, scenki i gr─Ö szkoleniow─ů.


Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

  1. Osobowo┼Ťciowy test autoanalizy

  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzeda┼╝owa

  3. Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç

    • Pi─Öty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wp┼éywu lub do dalszego rozwoju

 

MODU┼ü II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJ─ś ZGOD─ś KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SI─ś DO JEGO OSOBOWO┼ÜCI

  1. Narz─Ödziowa osobowo┼Ť─ç Klienta i Sprzedawcy

  2. Na co zwraca─ç uwag─Ö ┼╝eby rozpozna─ç osobowo┼Ť─ç Klienta?

    • Podczas spotkania bezpo┼Ťredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  3. Narz─Ödzia wywierania wp┼éywu na Klientów o poszczególnych osobowo┼Ťciach w procesie

    • zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • przekonywania

    • argumentowania

    • zapobiegania konfliktom

    • zapobiegania odmowie

    • reagowania na Konflikt

    • motywowania do zakupu

    • zamykania sprzeda┼╝y

 

MODU┼ü III. ,,TEN SPRZEDAWCA B─śDZIE MNIE NAMAWIA┼ü DO CZEGO┼Ü CZEGO NIE CHC─ś’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tu┼╝ przed naszym kontaktem z Nimi)

  2. Wyra┼╝enie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wp┼éywu projekcji Klientów na temat: nas, jako┼Ťci naszej oferty czy firmy

  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów

  4. Scenki warsztatowe

 

MODU┼ü IV. ,,PROSZ─ś PRZEDSTAWI─ć INN─ä OFERT─ś, ALE UPRZEDZAM, ┼╗E NIE B─śD─ś NI─ä ZAINTERESOWANY.’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokuj─ůca lub utrudniaj─ůca efektywn─ů komunikacje sprzeda┼╝ow─ů wypowied┼║ Klienta na pocz─ůtku kontaktu

  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów

  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów

  4. Scenki warsztatowe

 

MODU┼ü V. JAKIE MA POWODY KLIENT ┼╗EBY KUPI─ć?

  1. Prosz─Ö powiedzie─ç…? - pytania pierwszym filarem sprzeda┼╝y

  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie

  3. Analiza potrzeb i oczekiwa┼ä klienta – Lista pyta┼ä

 

MODU┼ü VI. ,,TO JEST DOK┼üADNIE TO, CZEGO OCZEKUJ─ś’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta

  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzy┼Ť─ç - Dowód

  3. Kody j─Özykowe -Tworzenie przekonuj─ůcej argumentacji

  4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

 

MODU┼ü VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Pod┼éo┼╝e obiekcji Klientów

  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzeda┼╝y

  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody post─Öpowania z nimi

  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawia─ç ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  3. Gry i manipulacje Klientów

  4. Asertywne budowanie relacji w sprzeda┼╝y z ,,trudnym’’ Klientem

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia

  2. Wskazówki dotycz─ůce implementacji nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce

  3. Ewaluacja szkolenia

Termin

2020-01-13 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Conference Center - Ogrodowa 12
ul. Ogrodowa 12
Poznań

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 34 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Od NIE do TAK w procesie sprzeda┼╝y
2020-01-13 - 2020-01-14
ul. Ogrodowa 12, Poznań

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane