Cel szkolenia:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.


Korzyści dla uczestników:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy
  • Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
  • Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie


W efekcie szkolenia otrzymasz:

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów.
  • Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów.
  • Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów.
  • Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
  • Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki
  • grę szkoleniową

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

  1. Osobowościowy test autoanalizy

  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa

  3. Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie

    • zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • przekonywania

    • argumentowania

    • zapobiegania konfliktom

    • zapobiegania odmowie

    • reagowania na Konflikt

    • motywowania do zakupu

    • zamykania sprzedaży

 

MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)

  2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy

  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów

  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu

  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów

  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów

  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży

  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie

  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

 

MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta

  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód

  3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji

  4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

 

MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów

  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży

  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  3. Gry i manipulacje Klientów

  4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  3. Ewaluacja szkolenia


 

Opinie uczestników o szkoleniu:

 

"Trener z dużym doświadczeniem, bardzo dobrze przygotowany oraz zaangażowany w swoją pracę. Szkolenie konkretne z naciskiem na te strefy, które interesowały uczestników. Bardzo przydatne."

"Bardzo merytoryczne szkolenie. Dopasowane w 100% do konkretnych potrzeb klienta. Profesjonalny Trener nastawiony na aktywne słuchanie i spełnianie potrzeb klienta."

Termin

2020-06-29 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Purkyniego 10
Wrocław

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1368 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane