Celem szkolenia jest zapoznanie się z najnowszymi trendami w obszarze Key Account Management na Świecie i w Polsce.

 

Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy chcą poznać zasady pracy na stanowisku Key Account Managera – bez względu na sektor gospodarczy.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • zapoznają się z zasadami budowy działu Key Accounts oraz pracą na stanowisku Key Account Managera,
  • poznają kryteria wyboru wąskiego grona kluczowych klientów i dopasowania do aktualnej strategii organizacji,
  • zapoznają się i przećwiczą najbardziej praktyczne narzędzia pracy,
  • poznają profil kompetencji miękkich i twardych wymaganych na stanowisku KAM.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest techniką wykładowo – warsztatową. Taka forma realizacji pozwala uczestnikom na zapoznanie się z zasadami zarządzania Kluczowym Klientem i jednocześnie daje możliwość przećwiczenia nabytych umiejętności oraz wymiany doświadczeń z prowadzącym jak i innymi uczestnikami szkolenia.

Moduł I. Key Account Management- esencja rozwoju managera.

Po zakończeniu modułu Uczestnicy dowiedzą się jak funkcjonuje nowoczesny dział obsługujący współpracę z najważniejszymi klientami dla konkretnej organizacji, dowiedzą się w jaki sposób odbywa się promocja na stanowisko Key Account Manager oraz jakie kompetencje są wymagane na stanowisku KAM’a.

  1. Key Account Management na Świecie i w Polsce.
  2. Budowa Działu Key Accounts.
  3. Kim jest Key Account Manager – kompetencje.
  4. Programy wspierające rozwój : mentoring i shadowing.
  5. Kryteria wyboru kluczowego klienta.
  6. Strategia własnej organizacji a strategia partnera handlowego.
  7. Macierz klientów kluczowych.

 

Moduł II. Kompetencje twarde. Narzędzia pracy Key Account Managera.

Uczestnicy uzyskają profesjonalną informację dotyczącą najbardziej praktycznych narzędzi pracy na stanowisku Key Account Managera.Nauczą się przygotowywać i pracować z „tabelą zmiennych” oraz obliczać rentowność współpracy z wybranym klientem.

  1. KPI (ang. Key  Performance Indicators) w pracy KAM.
  2. Dylemat „sales in” czy „sales out”?
  3. Efekt “kija hokejowego”.
  4. Narzędzia stawiania celów: SMART I SMARTER.
  5. Mierniki dystrybucji numerycznej i ważonej.
  6. CAP (ang. Customer Annual Planning).
  7. Tabela zmiennych (TZ).
  8. Współczynniki finansowe : marża, narzut.
  9. Miernik opłacalności biznesu: ROI (ang. Return Of Investment).
  10. Współpraca z Kontrolingiem : P&L (ang. Profit and Loss).
  11. Planowanie „od dołu i od góry”.
  12. Błędy w analizie trendów sprzedaży/zakupów.
  13. BATNA, LATNA, WATNA, ZOPA.
  14. Negocjacje – zasady, etapy, techniki.
     

Moduł III. Kompetencje miękkie - psychologia biznesu.

Dzięki zdobytej wiedzy w ramach tego modułu, Uczestnicy będą wiedzieli jak przygotować profil klienta, aby proces komunikacji był oparty na merytorycznych wskaźnikach i pozbawiony niepotrzebnych emocji. Nauczą się rozpoznawać elementy perswazji oraz używać argumentacji opartej o język korzyści.

  1. Relacyjność czy zadaniowość?
  2. Osobowość KAM i Partnera biznesowego.
  3. Praca z „białym wywiadem”.
  4. Odpowiedzialność biznesowa KAM : decyzyjność i rekomendacje.
  5. Grupy robocze i Join Business Planning (zasady).
  6. Wywieranie wpływu (perswazja, socjotechnika).
  7. Komunikacja werbalna i pozawerbalna w pracy KAM.
  8. Język korzyści (CZK).
  9. Lingwistyka negocjacyjna.
  10. Zrozumieć partnera biznesowego: wstęp do Inteligencji Emocjonalnej i Analizy Transakcyjnej.


Moduł IV. Zadanie do wdrożenia - na podstawie autorskiego narzędzia do badania efektywności procesu negocjacyjnego.

Termin

2019-05-27 - 2019-05-28

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 34 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Nowoczesny Key Account Management
2019-05-27 - 2019-05-28
ul. Złota 59

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane