Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.


 

 

 

 

 

 

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych


Szkolenie polecamy dla:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."

"Świetny przekaz, dobra komunikacja, szkolenie przydatne w prowadzeniu promocji firmy."

"Kapitalnie i proenergetycznie przeprowadzone szkolenie. Maximum wiedzy połączonej z praktyką. Prowadząca z pasją."


Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Katowicach gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA

  1. Kto go używa?
  2. „Co” się na niego składa?
  3. Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

 

MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  1. Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

 

MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA

  1. Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  2. Narzędzia pobudzające kreatywność

 

MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  1. Marketing personalny (buddy marketing)
  2. Social media
  3. Eventy i inne

 

MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA

  1. Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
  2. Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

 

MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE

  1. Facebook
  2. Kreatywne prowadzenie fan page
  3. Pomysłowa reklama na facebook
  4. Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  5. Linkedin
  6. Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  7. Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

 

MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI

  1. Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  2. Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  3. Twitter.com - czy dla wszystkich?
  4. Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  5. Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting

 

MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

  1. Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

 

MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY

  1. Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)

 

MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."

"Świetny przekaz, dobra komunikacja, szkolenie przydatne w prowadzeniu promocji firmy."

"Kapitalnie i proenergetycznie przeprowadzone szkolenie. Maximum wiedzy połączonej z praktyką. Prowadząca z pasją."

Termin

2020-01-23 - 2020-01-24

Miejsce

Hotel*** Quality Silesian
ul. Szybowcowa 1a
Katowice

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 94 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Nowoczesne formy marketingu
2020-01-23 - 2020-01-24
ul. Szybowcowa 1a, Katowice

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane