Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim

  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu

  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)

  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

Korzyści dla uczestników:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych

  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki

  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu

  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych

  1. Nowoczesny marketing – charakterystyka.

  • Kto go używa?

  • „Co” się na niego składa?

  • Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

  1. Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

  1. Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie

  • Narzędzia pobudzające kreatywność

  1. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Marketing personalny (buddy marketing)

  • Social media

  • Eventy i inne

  1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm

  2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody

  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

  1. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook:

  • Kreatywne prowadzenie fan page

  • Pomysłowa reklama na facebook

  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?

  • Linkedin

  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy

  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

  1. Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:

  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane

  • Twitter.com – czy dla wszystkich?

  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?

  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

  1. Narzędzia nowoczesnego marketingu:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

  1. Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)

  1. Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Termin

2018-11-26 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1972 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane