Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.
Cele szkolenia:
-
Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
-
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
-
Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
-
Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
-
Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
-
Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla uczestników:
-
Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
-
Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
-
Zwiększenie rozpoznawalności marki
-
Dopasowanie działań marketingowych do produktu
-
Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
-
Nowoczesny marketing – charakterystyka.
-
Kto go używa?
-
„Co” się na niego składa?
-
Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
-
Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
-
Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
-
Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia
-
Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
-
Narzędzia pobudzające kreatywność
-
Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
-
Marketing personalny (buddy marketing)
-
Social media
-
Eventy i inne
-
Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm
-
Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
-
Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
-
Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
-
Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
-
Facebook:
-
Kreatywne prowadzenie fan page
-
Pomysłowa reklama na facebook
-
Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
-
Linkedin
-
Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
-
Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope
-
Blogi i mikro blogi:
-
Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
-
Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
-
Twitter.com – czy dla wszystkich?
-
Czy i kiedy pisać bloga firmy?
-
Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting
-
Narzędzia nowoczesnego marketingu:
-
Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
-
Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
-
Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)
-
Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.
2018-11-26
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 1972 dni