Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych optymalizujących korzyści z transakcji.
Korzyści dla uczestników szkolenia
w obszarze „Postawa i samowiedza”:
- Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów zakupowych
- Dokonają diagnozy swojego typu negocjacyjnego
- Potrafią rozpoznać typ negocjatora i adekwatnie się do niego odnieść
- Potrafią niezależnie od „rozkładu kart: budować silną pozycję
- Umieją niezależnie od doświadczanych trudności wykazać zaangażowanie i determinację w osiąganiu celów
w obszarze „Narzędzia”:
- Potrafią budować wizerunek negocjatora adekwatny do potrzeb
- Znają narzędzia budowania kontaktu z druga stroną, które zwiększają ich pozycję w negocjacjach sprzedażowych
- Potrafią korzystać w negocjacjach z: technik argumentowania, strategii poruszania trudnych kwestii, zasad umożliwiających szybsze pozyskanie zgody
- Wiedzą, jak utrzymywać kontrolę nad rozmową i prowadzić ją w wybranym dla siebie kierunku
- Rozumieją jak wielkiej mocy narzędziem w negocjacjach jest ustępstwo. Korzystają z tego narzędzia z dużą rozwagą wg zasady – dla nas 0, dla nich irracjonalnie dużo
- Umieją w praktyce zastosować zasadę coś za coś
- Pamiętają, że postawienie kroki nad „i” jest zadaniem handlowca
- Wiedzą, aby zawsze „dobijać targu”
Szkolenie polecamy dla:
- handlowców,
- doradców handlowych,
- szefów sprzedaży w branży automotive.
Metody pracy, które zastosujemy na szkoleniu:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- moderowane dyskusje,
- ćwiczenia pojedyncze i w grupach,
- studia przypadków,
- dzielenie się najlepszymi praktykami,
- scenki.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
- Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO TEMATU
- Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
- Analiza sposobu postrzegania negocjacji przez uczestników
- Mity w negocjacjach. Prawda czy fałsz?
- Uporządkowanie wiedzy uczestników na temat procesu negocjacji - przypomnienie pojęć: etapy procesu, interesy a stanowiska, możliwe wyniki negocjacji
- Determinanty i ograniczenia stron. Sztuka poznawania oraz wnioskowania o rzeczywistych oczekiwaniach, ograniczeniach, determinantach oraz możliwościach klienta
- Co negocjujemy? Sztuka wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii
MODUŁ II. WSKAŹNIKI SIŁY I ŹRÓDŁA PRZEWAG W NEGOCJACJACH. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH
Wzmacnianie swojej pozycji negocjacyjnej w sytuacji ograniczonych możliwości i słabszej pozycji wyjściowej.
- Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
- Jak robić to podczas spotkania, a jak przez telefon? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną.
- Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów?
- Kształtowanie postawy silnego i wymagającego negocjatora.
- Negocjacje z silnym i wymagającym partnerem
- Negocjacje z pozycji siły
- Typy gier stosowanych w negocjacjach
MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
Kto się nie przygotował, ten przygotował się na niepowodzenie. Rola i znaczenie odpowiedniego przygotowania w negocjacjach. O czym pamiętać. Jak metodycznie przygotować się do rozmów.
- BATNA – zasady określania alternatyw
- Siła sankcji – pozytywnej i negatywnej
- Czas w negocjacjach
- Rola i znaczenie nastawienia sprzyjającego w realizacji celów
- Zasady przygotowań (opracowanie celu, pozycji otwarcia, dolnej i górnej linii, strategie postępowania). Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Umiejętność wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii. Planowanie efektu negocjacji.
- Planowanie przebiegu rozmowy i technik. Wyznaczanie granic kompromisu
- Przewidywanie stanowiska drugiej strony - opracowanie kontrargumentacji. Planowanie możliwych zachowań partnera
- Ustępstwa
- Strategia szachowa w negocjacjach
MODUŁ IV. JA W ROLI NEGOCJATORA
Samoświadomość. Co wiem o sobie, jaka jest moja charakterystyka jako negocjatora? Na co stawiam w negocjacjach? Co u mnie się sprawdza?
- Przekonania wzmacniające vs ograniczające
- Ja w negocjacjach - sytuacje charakterystyczne dla mnie i ich konsekwencje
- Moje mocne strony jako negocjatora: - adekwatna i wysoka samoocena - moja siła w negocjacjach, od czego zależy? - budowanie zaufania
- Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam? Jaki styl ma mój Partner?
- Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy – sesja informacji zwrotnej
- Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji
MODUŁ V. SKUTECZNE NEGOCJACJE
Skutecznie znaczy zgodnie z celami. Jak pamiętając o celu, powściągać pokusę rywalizacji i zwycięstwa.
- Jak skuteczniej rozmawiać w negocjacjach?
- Ukierunkowanie na cel - Formułowanie celu rozmowy - O co pytać? Jak pytać? Jak trafniej oceniać możliwości drugiej strony? Na co zwracać uwagę? Prowadzenie rozmowy pytaniami i stosowanie pytań warunkowych w celu poszerzanie zakresu prowadzonych negocjacji
- Dylemat zaufania
- Dylemat maksymalizacji korzyści
- Świadomość gier negocjacyjnych i chęć uczestniczenia w nich
MODUŁ VI. STRATEGIE NEGOCJACYJNE
Negocjacje to gra. 4 typy gier negocjacyjnych pomogą Ci w prowadzeniu ich do celu. Jak jest różnica między strategią a taktyką? Jak je rozpoznawać i kiedy je stosować.
- Porównanie strategii pozycyjnej (twarda i miękka strategia) z modelem negocjacji opartym na zasadach (meritum)
- Negocjacje jako gra. Jak proponować rozwiązania zaspokajające nasze interesy w negocjacjach? Jakie korzyści akcentować
- Katalog technik i taktyk stosowanych w negocjacjach klientów
MODUŁ VII. OBRONA CENY
- Zasady prezentowania i relatywizacji ceny
- Obrona własnego stanowiska
- Typy reakcji i zachowań w sytuacji, kiedy nie możemy bądź nie chcemy się zgodzić na zmianę warunków
- Skuteczna argumentacja i perswazja
MODUŁ VIII. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE, FINALIZACJA
Wszystko co trudne staje się proste. Jak metodycznie reagować na trudne sytuacje w negocjacjach.
- Skuteczne pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń - zasady skutecznej argumentacji
- Odmowa. Szukanie alternatywnych rozwiązań /granice ustępstw
- Odczytywanie zielonych świateł gotowości drugiej strony
- tzw. „Głupia chwila” - czas wzmożonej hojności
- Techniki zamykania negocjacji
MODUŁ IX. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. ACTION PLAN
- Podsumowanie kluczowych wniosków
- Pytania końcowe
- Sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji
2023-03-30 (2 dni)
I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 8 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków