Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • przygotować się do procesu negocjacji
  • odkrywać interesy drugiej strony
  • operować zmiennymi negocjacyjnymi
  • skutecznie argumentować własną ofertę
  • przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom
  • efektywnie komunikować się z trudnym klientem


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów handlowych oraz osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami i chcą uzyskać więcej, niż dotychczas.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • testy
  • case’y negocjacyjne

 


Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Katowicach gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KLUCZOWE ZAGADNIENIA NEGOCJACJI

  1. różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
  2. charakterystyka stylów negocjacyjnych
  3. dylematy negocjatora

 

MODUŁ II. ETAPY NEGOCJACJI

  1. negocjacje jako proces
  2. cele poszczególnych etapów

 

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. cel, strategia, taktyka
  2. przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
  3. opracowanie przedziałów negocjacyjnych

 

MODUŁ IV. ODKRYCIE INTERESÓW KLIENTA

  1. stanowiska a interesy klienta
  2. typy pytań
  3. wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych

 

MODUŁ V. PREZENTACJA WARUNKÓW OFERTY

  1. budowanie argumentacji
  2. techniki prezentacji
  3. negocjowanie parametrów umowy
  4. dochodzenie do porozumienia
  5. pokonywanie impasu

 

MODUŁ VI. ZAMKNIĘCIE PROCESU NEGOCJACJI

  1. techniki zamknięcia
  2. potwierdzenie ustaleń z klientem
  3. dalsze działania i przyszła współpraca

 

MODUŁ VII. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW

  1. negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
  2. omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

 

MODUŁ VIII. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ KLIENTA

  1. brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
  2. taktyki obrony

 

MODUŁ IX. PERSWAZJA W NEGOCJACJACH

  1. autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
  2. zasady wywierania wpływu
  3. pokonywanie obiekcji klienta

 

MODUŁ X. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

  1. proces komunikacji
  2. czynniki efektywności przekazu
  3. kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  4. negocjacje z trudnym klientem
  5. elementy asertywności negocjatora

 

MODUŁ XI. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW

  1. negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
  2. omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

 

MODUŁ XII. PODSUMOWANIE I WNIOSKI

Termin

2020-06-04 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** Quality Silesian
ul. Szybowcowa 1A
Katowice

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 33 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane