Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • przygotować się do procesu negocjacji
  • odkrywać interesy drugiej strony
  • operować zmiennymi negocjacyjnymi
  • skutecznie argumentować własną ofertę
  • przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom
  • efektywnie komunikować się z trudnym klientem


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów handlowych oraz osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami i chcą uzyskać więcej, niż dotychczas.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • testy
  • case’y negocjacyjne

 


W ramach szkolenia otwartego w Katowicach gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. KLUCZOWE ZAGADNIENIA NEGOCJACJI

  1. różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
  2. charakterystyka stylów negocjacyjnych
  3. dylematy negocjatora

MODUŁ II. ETAPY NEGOCJACJI

  1. negocjacje jako proces
  2. cele poszczególnych etapów

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. cel, strategia, taktyka
  2. przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
  3. opracowanie przedziałów negocjacyjnych

MODUŁ IV. ODKRYCIE INTERESÓW KLIENTA

  1. stanowiska a interesy klienta
  2. typy pytań
  3. wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych

MODUŁ V. PREZENTACJA WARUNKÓW OFERTY

  1. budowanie argumentacji
  2. techniki prezentacji
  3. negocjowanie parametrów umowy
  4. dochodzenie do porozumienia
  5. pokonywanie impasu

MODUŁ VI. ZAMKNIĘCIE PROCESU NEGOCJACJI

  1. techniki zamknięcia
  2. potwierdzenie ustaleń z klientem
  3. dalsze działania i przyszła współpraca

MODUŁ VII. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW

  1. negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
  2. omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

MODUŁ VIII. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ KLIENTA

  1. brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
  2. taktyki obrony

MODUŁ IX. PERSWAZJA W NEGOCJACJACH

  1. autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
  2. zasady wywierania wpływu
  3. pokonywanie obiekcji klienta

MODUŁ X. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

  1. proces komunikacji
  2. czynniki efektywności przekazu
  3. kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  4. negocjacje z trudnym klientem
  5. elementy asertywności negocjatora

MODUŁ XI. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW

  1. negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
  2. omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji

MODUŁ XII. PODSUMOWANIE I WNIOSKI

Termin

2020-06-04 - 2020-06-05

Miejsce

Hotel*** Quality Silesian
ul. Szybowcowa 1A
Katowice

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 261 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Negocjacje w biznesie
2020-06-04 - 2020-06-05
ul. Szybowcowa 1A, Katowice

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane