Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:
- przygotować się do procesu negocjacji
- odkrywać interesy drugiej strony
- operować zmiennymi negocjacyjnymi
- skutecznie argumentować własną ofertę
- przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom
- efektywnie komunikować się z trudnym klientem
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do handlowców, szefów zespołów handlowych oraz osób, które w codziennej pracy negocjują z klientami i chcą uzyskać więcej, niż dotychczas.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- prezentacja
- dyskusja
- studium przypadku
- testy
- case’y negocjacyjne
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Tu wkrótce pojawi się Karta Krakowska |
|
![]() |
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
- Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Wypełnij dane poniżej.
MODUŁ I. KLUCZOWE ZAGADNIENIA NEGOCJACJI
- różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
- charakterystyka stylów negocjacyjnych
- dylematy negocjatora
MODUŁ II. ETAPY NEGOCJACJI
- negocjacje jako proces
- cele poszczególnych etapów
MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
- cel, strategia, taktyka
- przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
- opracowanie przedziałów negocjacyjnych
MODUŁ IV. ODKRYCIE INTERESÓW KLIENTA
- stanowiska a interesy klienta
- typy pytań
- wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych
MODUŁ V. PREZENTACJA WARUNKÓW OFERTY
- budowanie argumentacji
- techniki prezentacji
- negocjowanie parametrów umowy
- dochodzenie do porozumienia
- pokonywanie impasu
MODUŁ VI. ZAMKNIĘCIE PROCESU NEGOCJACJI
- techniki zamknięcia
- potwierdzenie ustaleń z klientem
- dalsze działania i przyszła współpraca
MODUŁ VII. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW
- negocjacje w parach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
MODUŁ VIII. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ KLIENTA
- brudne chwyty, nieczyste taktyki, techniki manipulacyjne
- taktyki obrony
MODUŁ IX. PERSWAZJA W NEGOCJACJACH
- autoanaliza własnego stylu wywierania wpływu
- zasady wywierania wpływu
- pokonywanie obiekcji klienta
MODUŁ X. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
- proces komunikacji
- czynniki efektywności przekazu
- kluczowe aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- negocjacje z trudnym klientem
- elementy asertywności negocjatora
MODUŁ XI. SYMULACJE DZIAŁAŃ NEGOCJATORÓW
- negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
- omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
MODUŁ XII. PODSUMOWANIE I WNIOSKI
2020-02-03 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul.Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 50 dni
Rejestracja
ul.Straszewskiego 17, Kraków