Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj  jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić - Ciebie także zapraszamy.

Możesz wybrać szkolenie 3-dniowe. Składa się ono z dwóch poziomów I i II.
Możesz  także zdecydować się:


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
  • Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
  • Jak budować autorytet w oczach zespołu?
  • Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
  • Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
  • Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?
  • Delegowania celów i zadań
  • Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne
  • Motywowania i angażowania pracownika
  • Jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?
  • Wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera
  • chcesz uniknąć kosztownych błędów
  • obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie
  • Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym
  • nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób
  • używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli
  • kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości
  • zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole
  • zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć
  • chcesz stać się liderem

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • gorące krzesło
  • analiza filmu
  • instruktaż

Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego
  • technik coachingowych

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi się Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

POZIOM I

MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.

  1. 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  2.  Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  3. Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  1. Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  2. Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  3. Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring

MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  1. Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
  2. Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?

MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  1. Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
  2. Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • Naprawdę się angażowali
    • Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
    • Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
    • Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
    • Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień

MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  1. Błędy w delegowaniu
  2. Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  3. Planowanie delegowania
  4. W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?

MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  1. Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
  2. Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  3. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
  4. Motywujące przekazywanie celów
  5. Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
    Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
    • STAGES
  6. Techniki dyscyplinowania i egzekwowania

MODUŁ VII. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników.

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  4. Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska - tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  5. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności - jak je rozpoznać i wykorzystać
  6. Indywidualna motywacja pracownika - umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby  pracownika

MODUŁ VIII. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak stawać się przywódcą. Co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.

  1. Trafna samoocena - jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron?
  2. Jakie działania i postawy budują autorytet?
  3. Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
  4. Pewność siebie - czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów?
    • Budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
    • Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu
  5. Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem  transformacyjnym?
  6. Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 - poziomu wg. Jima Collinsa i Johna Maxwella.

MODUŁ IX. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwijać i usamodzileniać pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkryć i zwbudzanie motywacji.

  1. Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
  2. Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
  3. Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje

MODUŁ X. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu - tym zajmiemy się na koniec.

  1. Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

 

Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół, stań się liderem ….

Przejdź do poziomu II  ►

 

Termin

2019-12-12 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** Beethoven
ul. Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 2 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
2019-12-12 - 2019-12-13
ul. Beethovena 7, Gdańsk

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane