Nauczysz się na treningu pierwsze kroki młodego menedżera:

  •     pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera,
  •     radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą,
  •     sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów,
  •     motywującego delegowania celów i zadań,
  •     egzekwowania zadań i dyscyplinowania kiedy to konieczne,
  •     motywowania i angażowania ludzi.


Zostałeś menedżerem? Brawo!
Masz teraz okazję, już na początku menedżerskiej drogi, w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj :-) jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa powyżej.

 

Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej,
  • psychologii eksperymentalnej, terapii poznawczo-behawioralnej,
  • założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego,
  • technik coachingowych.
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  •     Symulacja.
  •     Case study.
  •     Dyskusje moderowane.
  •     Ćwiczenia indywidualne.
  •     Ćwiczenia koncepcyjne grupowe.
  •     Inscenizacje sytuacji zawodowych.
  •     Gry.
  •     Testy, kwestionariusze.
  •     Metody coachingowe.
  •     Pokaz fragmentów filmów.

 

Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest skierowane do tych osób, które właśnie, niedawno, „przed chwilą” awansowały na stanowisko menedżerskie lub już od jakiegoś czasu pracują jako menedżerowie i mają już za sobą pewne doświadczenia. Jest to także świetna propozycja dla tych, którzy awansują w niedalekiej przyszłości i zdecydowali się dobrze do tej roli przygotować.

1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?

  •  Siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  • Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek.
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  •  Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

2. Awans przez rekrutację wewnętrzną.
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  •     Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  •     Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  •     Pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.

3. Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak mówić, co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.

  •     Trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron.
  •     Jakie działania i postawy budują autorytet?
  •     Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania.
  •     Pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów.
    •    Budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
    •    Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.

4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół? Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się?
Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  •     Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność   pracy zespołowej?
  •     Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    •     naprawdę się angażowali,
    •     brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół,
    •     ufali sobie nawzajem i polegali na sobie,
    •     mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczy, o błędach, bez ukrytych intencji,
    •     zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień.

5.  Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje. A to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  •     Błędy w delegowaniu.
  •     Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  •     Planowanie delegowania.
  •     W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?

6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie   wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie?  Albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami.
Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  •     Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie.
  •     Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull.
  •     Motywujące przekazywanie celów.
  •     Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika.

7. Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika?
Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.

  •   STAGES
  •   Techniki dyscyplinowania i egzekwowania


Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół ….

Termin

2019-02-25 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel***Beethoven
ul. Ludwika Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1886 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane