Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

 

 

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
  • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
  • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
  • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
  • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Ćwiczenia w parach i grupach
  • Praca indywidualna
  • Test
  • Dyskusja kierowana
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Analizy przypadków
  • Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia


Struktura zajęć:

  • Praca warsztatowa 80%
  • Mini wykłady 20%

 


Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

"Bardzo efektywne szkolenie. Szeroki wachlarz wiedzy oraz doświadczeń."

"Szkolenie przeprowadzone rzetelnie, omówione zostały wszystkie tematy z programu. Poruszone były też tematy, które uczestnicy podrzucili."

"Szkolenie na pewno dało mi narzędzia do rozwoju i poprawy jakości pracy na zajmowanym stanowisku. Było dużo przykładów na rozwój własny i swojego zespołu."

"Polecam serdecznie. Bardzo profesjonalne szkolenie firmy AVENHANSEN. Bardzo czytelnie przeprowadzone i na pewno wprowadzę je w swoim zespole."

"Świetne praktyczne szkolenia, dużu merytorycznej wiedzy." 

"Ciekawa forma szkolenia zmuszająca do interakcji i myślenia :) Ciekawe przykłady z życia wzięte."

"Bardzo ciekawe i interaktywne szkolenie prowadzone przez doświadczonego eksperta w bardzo dobre atmosferze. Polecam!"


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji
  2. Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

  1. Definicja EQ
  2. ABCD emocji
  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami
  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
  2. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
  3. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
  4. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
  • Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
  • Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

MODUŁ IV. DELEGOWANIE

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań
  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
  3. Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
  4. Bariery delegowania
  5. Dobowy rytm dnia
  6. Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań

MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  1. W jaki sposób motywować pracowników?
  2. Prawa motywacji
  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania
  2. Analiza własnego stylu kierowania
    • Test
  3. Rozwój pracowników - etapy
    • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
    • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
  4. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
    • Analiza przypadku

MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
  • Ćwiczenie indywidualne
  1. Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
  2. W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?

MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA

  1. Odsłanianie intencji
  2. Zdarta płyta
  3. Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
    • Ćwiczenia
  4. Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
  5. Ćwiczenia w grupie
  6. Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Termin

2024-05-10
(Termin gwarantowany)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***PURO
ul. Pawła Włodkowica 6
Wrocław

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 42 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
2024-05-10
ul. Pawła Włodkowica 6, Wrocław

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane