Budowanie w┼éa┼Ťciwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspiruj─ůcej do realizacji wyzwa┼ä, a nie koncentrowaniu si─Ö na rozwi─ůzywaniu jedynie problemów, to g┼éówne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz si─Ö, jak prowadzi─ç efektywny zespó┼é, jak zdoby─ç szacunek u pracowników, jak ich motywowa─ç do dzia┼éania, jak prowadzi─ç poszczególne typy rozmów.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest dedykowane mened┼╝erom lub przysz┼éym mened┼╝erom, którzy chc─ů prowadzi─ç efektywny zespó┼é, w oparciu o najnowsze trendy w zarz─ůdzaniu zespo┼éem.

 

Korzy┼Ťci dla Uczestników szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci na temat metod prowadzenia skutecznego zespo┼éu, osi─ůgania za┼éo┼╝onych celów oraz poprawy relacji mi─Ödzyludzkich i atmosfery wspó┼épracy w ┼Ťrodowisku pracy.
  • Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci zarz─ůdzania zespo┼éem tak, by wszyscy jego cz┼éonkowie mogli wspó┼épracowa─ç ze sob─ů jak najlepiej, korzystaj─ůc ze swych talentów i potencja┼éu.

Dzi─Öki temu modu┼éowi Uczestnicy b─Öd─ů:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespo┼éu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje si─Ö ich w┼éasny zespó┼é. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonowa─ç
  • Mieli wi─Öksze poczucie si┼éy i autorytetu, a tak┼╝e odwag─Ö w otwartym wyra┼╝aniu w┼éasnych oczekiwa┼ä, podejmowania decyzji
  • Nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci odpowiedniego komunikowania si─Ö z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zada┼ä oraz monitorowania pracowników, prowadzenia ró┼╝nych typów rozmów z pracownikami
  • Potrafili prawid┼éowo formu┼éowa─ç konstruktywn─ů krytyk─Ö i informacj─Ö zwrotn─ů
  • Znali w┼éasny styl kierowania. Swoje mocne i s┼éabe strony jako lidera
  • Umieli motywowa─ç pracowników do efektywniejszej pracy
  • Nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ť─ç dystansowania si─Ö do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udzia┼éem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaanga┼╝owanie w:

  • Krótkie prezentacje wyk┼éadowe
  • ─ćwiczenia w parach i grupach
  • Praca indywidualna
  • Test
  • Dyskusja kierowana
  • ─ćwiczenia indywidualne
  • Analizy przypadków
  • Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia


Struktura zaj─Ö─ç:

  • Praca warsztatowa 80%
  • Mini wyk┼éady 20%

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 z┼é, za trzy: 200 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Poznaniu gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Ma┼ée grupy, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji
  2. B─ůd┼║ menad┼╝erem, którego sam chcia┼éby┼Ť mie─ç

 

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

  1. Definicja EQ
  2. ABCD emocji
  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami
  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

 

MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia si─Ö rola postrzegania mened┼╝era?
  2. Jak zdoby─ç szacunek u pracowników?
  3. Wspó┼épraca i partnerstwo jako g┼éówna idea kierowania zespo┼éami
  4. Dynamika rozwoju wspó┼épracy i diagnoza potencja┼éu w┼éasnego zespo┼éu
  • ─ćwiczenie: „Mój zespó┼é” - charakterystyka mojego zespo┼éu
  • ─ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzi─ç zespó┼é, aby efektywniej zacz─ů┼é dzia┼éa─ç?

 

MODUŁ IV. DELEGOWANIE

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań
  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
  3. Zakres odpowiedzialno┼Ťci w procesie delegowania
  4. Bariery delegowania
  5. Dobowy rytm dnia
  6. Samodzielno┼Ť─ç i odpowiedzialno┼Ť─ç pracowników w realizacji zada┼ä

 

MODU┼ü V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  1. W jaki sposób motywowa─ç pracowników?
  2. Prawa motywacji
  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

 

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania
  2. Analiza własnego stylu kierowania
    • Test
  3. Rozwój pracowników - etapy
    • Analiza przypadku: Umiej─Ötne dopasowanie w┼éasnego stylu zarz─ůdzania do poziomu rozwoju zespo┼éu/pracownika
    • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
  4. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
    • Analiza przypadku

 

MODU┼ü VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panuj─ůcych w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
  • ─ćwiczenie indywidualne
  1. Czego oczekuj─Ö od swoich pracowników? - ─çwiczenie
  2. W jaki sposób przedstawi─ç standardy w pracy w zespole?

 

MODU┼ü VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZ─śDZIA KIEROWANIA

  1. Odsłanianie intencji
  2. Zdarta płyta
  3. Formu┼éowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
    • ─ćwiczenia
  4. Mów pozytywnym j─Özykiem, czyli zwracaj uwag─Ö na dobór s┼éów
  5. ─ćwiczenia w grupie
  6. Typy rozmów z pracownikami: pochwa┼éa, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narz─Ödzie niezb─Ödne mened┼╝era

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Termin

2022-12-09
(Termin gwarantowany)

I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel DeSilva Premium Poznań
ul. Piekary 5
Poznań

Cena

880 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 6 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Mened┼╝er w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
2022-12-09
ul. Piekary 5, Poznań

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane