Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z uzyskaniem wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi uczestnicy będą:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół.
  • Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować.
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji.
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami.
  • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną,
  • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera.
  • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy.
  • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób.

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w parach i grupach,
  • praca indywidualna
  • test
  • dyskusja kierowana
  • ćwiczenia indywidualne
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia

Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 80% i mini wykłady 20%
  1. Wzrost znaczenia płaskich struktur w organizacjach
     
  2. Zespoły w nowoczesnej organizacji
    • Zespoły tradycyjne
    • Zespoły zadaniowe
    • Zespoły projektowe
    • Zespoły wirtualne
  3. Sukces organizacji w rękach menedżera
     
  4. Bądź menedżerem, którego sam chciałbyś mieć
     
  5. Inteligencja emocjonalna jako składnik kompetencji menedżerskich
    • Definicja EQ
    • ABCD emocji
    • Panowanie i samokontrola nad emocjami
    • Inteligencja emocjonalna a autorytet
  6. Menedżer jako partner w zespole
     
  7. Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
     
  8. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
     
  9. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
     
  10. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
     
  11. Ćwiczenie: „Mój zespół” – charakterystyka mojego zespołu
     
  12. Ćwiczenie: Analiza przypadku – Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
     
  13. Wielozadaniowość pracowników
     
  14. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
     
  15. Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
     
  16. Delegowanie
    • Zasady skutecznego delegowania zadań
    • Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
    • Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
    • Bariery delegowania
    • Dobowy rytm dnia
    • Organizacja pracy własnej i delegowanie zadań w zespole – zasady
    • Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
       
  17. Motywowanie pracowników
    • W jaki sposób motywować pracowników?
    • Prawa motywacji
    • Dopasowanie zaangażowania i motywacji do realizacji zadań
       
  18. Style kierowania a potrzeby zespołu
    • Style kierowania
    • Analiza własnego stylu kierowania
      • Test
      • Rozwój pracowników - etapy
      • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
      • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
    • Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
      • Analiza przypadku
    • Wyznaczanie standardów pracy w zespole
      • Ustalenie zasad panujących w zespole – Dlaczego jest potrzebne?
      • Ćwiczenie indywidualne
      • Czego oczekuję od swoich pracowników? – ćwiczenie
      • W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
      • Ćwiczenia: indywidualne wystąpienia uczestników
         
  19. Psychologiczne narzędzia kierowania
    • Odsłanianie intencji
    • Zdarta płyta
    • Formułowanie komunikatów – Komunikat „Ja”
    • Ćwiczenia
    • Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
    • Ćwiczenia w grupie
       
  20. Typy rozmów z pracownikami:
    • Pochwała
    • Konstruktywna krytyka,
    • Wyznaczanie granic
    • Przekazywanie trudnych decyzji
    • Rozmowa oceniająca
    • Reakcje pracowników na poszczególne typy rozmów
    • Ćwiczenia: Symulacje rozmów
       
  21. Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie
Termin

2017-12-13 - 2017-12-14
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel Lothus
ul. Wita Stwosza 22/23
Wrocław

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 0 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane