„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.”

Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.

Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.

Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.

  • Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
  • Czy ewolucja = coaching?
  • Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
  • Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
  • Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
  • Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników,
  • odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching,
  • nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami,
  • nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów,
  • nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach,
  • dyskusje na forum grupy, case study,
  • testy/ ankiety wykład z prezentacją multimedialną (20%).
„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.” Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników. Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja. Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać. Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates? Czy ewolucja = coaching? Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami? Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego? Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego? Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem? Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html
„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.” Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników. Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja. Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać. Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates? Czy ewolucja = coaching? Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami? Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego? Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego? Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem? Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie: MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu ( w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III) CELE SZKOLENIA: Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych METODY SZKOLENIA: Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w zespołach gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach dyskusje na forum grupy, case study testy/ ankiety wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html

I. CO TO JEST COACHING.

  1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu.
  2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa.
  3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu.
  4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być?

 II.  KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING .

  1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe?
  2. Coaching w biznesie.
  3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy.

III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?

  1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha.
  2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje.
  3. Cechy, umiejętności i postawa coacha: zaakceptowanie zmian umiejętność budowania relacji z pracownikami aktywne słuchanie docenianie/ pochwała szacunek udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej.

IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM.

  1. Zawieranie kontraktu.
  2. Określenie potrzeb i celów.
  3. Cechy dobrego celu.

V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE.

  1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe.
  2. Moc zadawania pytań otwartych pytam, aby się dowiedzieć pytam, aby rozwijać pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia.

VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW.
VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA.

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
  2. Indywidualny plan działań
Termin

2019-05-31

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul.Złota 59
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1791 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane