„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.”
Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.
Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.
Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.
- Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
- Czy ewolucja = coaching?
- Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
- Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
- Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
- Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników,
- odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching,
- nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami,
- nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów,
- nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
- pracę w zespołach,
- gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach,
- dyskusje na forum grupy, case study,
- testy/ ankiety wykład z prezentacją multimedialną (20%).
Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html
Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html
I. CO TO JEST COACHING.
- Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu.
- Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa.
- Podstawowe rodzaje i modele coachingu.
- Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być?
II. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING .
- Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe?
- Coaching w biznesie.
- Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy.
III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?
- Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha.
- Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje.
- Cechy, umiejętności i postawa coacha: zaakceptowanie zmian umiejętność budowania relacji z pracownikami aktywne słuchanie docenianie/ pochwała szacunek udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej.
IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM.
- Zawieranie kontraktu.
- Określenie potrzeb i celów.
- Cechy dobrego celu.
V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE.
- Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe.
- Moc zadawania pytań otwartych pytam, aby się dowiedzieć pytam, aby rozwijać pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia.
VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW.
VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA.
- Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
- Indywidualny plan działań
2019-05-31
Centrum Biznesowe Tarasy
ul.Złota 59
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 1791 dni