Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia nauczysz się jak pisać newsy, artykuły czyli tworzyć treści atrakcyjnych dla mediów. Jak przygotować się do wywiadu, wystąpienia publicznego. Zobaczysz jak wygląda budowanie relacji z dziennikarzami, jak przygotowywać materiały i w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations. Czym są różnorodne spotkania: konferencja prasowa, briefing, śniadanie prasowe czy press tour.
Podczas warsztatu dowiesz się jak tworzyć bazę mediów, jak pozyskiwać patronaty medialne, jak zbudować zaufanie mediów oraz co robić w sytuacjach kryzysowych gdy dziennikarze dzwonią i dzwonią.
Cele szkolenia:
- Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
- Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
- Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
- Nabycie umiejętności komunikacji z mediami podczas sytuacji kryzysowych
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
- Nauczą się kreować newsy
- Nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
- Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
- Nauczą się jak tworzyć treści pod kątem okoliczności i typu mediów
- Nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły, leady i treści maili
- Poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zarządzania ryzykiem
- Stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji
Szkolenie polecamy dla:
- PR managerów
- Marketing managerów
- Specjalistów ds. komunikacji
- Pracowników administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- Case study
- Burze mózgów
- Ćwiczenia indywidualne, grupowe
- Dyskusje
- Odgrywanie scenek
- Warsztaty pisania
- Warsztat: „przyzywczajam się do kamery”- nagrania do zabrania przez uczestników
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. POZNAJ MEDIA: CZY TRZEBA SIĘ ICH BAĆ?
- Podstawowa zasada: zbuduj relacje z dziennikarzami
- Dlaczego nie kontaktujemy się z dziennikarzami od Święta?
- Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
- Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
- Media plan - czym jest, jak tworzyć?
- Czego potrzebują media?
- Budowanie bazy dziennikarzy – po co mi to, jak przygotować?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”
MODUŁ II. KONTAKT Z MEDIAMI: PRZYGOTUJ SIĘ
- Jak napisać informację prasową?
- Czy Twoja organizacja posiada press room: co to jest, co powinien zawierać?
- Jakie inne materiały należy przygotować dla dziennikarzy?
- Czy regulamin kontaktu z mediami jest potrzebny w Twojej organizacji?
- Jak zorganizować pracę biura prasowego?
Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”
MODUŁ III. WYWIADY, WYSTĄPIENIA, KONFERENCJE PRASOWE NIE TAKIE STRASZNE
- Personal branding: czyli to media kontaktuj się z Tobą
- Wypowiedzi publiczne:
- jak się przygotować?
- rodzaje wystąpień medialnych,
- co zrobić, żeby dobrze ucięli wypowiedź?
- nieprzewidziane sytuacje podczas wystąpień
- E-PR - współpraca z mediami internetowymi (w tym influencerami)
- czy tylko strona www i press room? Jest tego więcej: portale branżowe, Twitter itd.
- Organizacja spotkań dla mediów:
- konferencja prasowa, briefingi, śniadania prasowe, press tour, eventy
- press pack
- co zrobić, by media pojawiły się na wydarzeniu?
- Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztaty planowania wybranego spotkania z mediami, warsztat budowania marki eksperta
MODUŁ IV. SYTUACJA KRYZYSOWA: JAK SOBIE PORADZIĆ?
- Zarządzanie sytuacja kryzysową
- Podręcznik zarządzania sytuacją kryzysową: co powinien zawierać
- Kryzysy wizerunkowe w social media: jak przewidzieć, zapobiegać i zarządzać?
- Narzędzia 5P do zarządzenia kryzysem?
- Narzędzia do monitorowania w internecie: pomoc przed i w trakcie kryzysu.
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia podręcznika zarządzania systuacją kryzysową
2025-01-30 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 15:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel*****Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 55 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków