Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia nauczysz się jak pisać newsy, artykuły czyli tworzyć treści atrakcyjnych dla mediów. Jak przygotować się do wywiadu, wystąpienia publicznego. Zobaczysz jak wygląda budowanie relacji z dziennikarzami, jak przygotowywać materiały i w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations. Czym są różnorodne spotkania: konferencja prasowa, briefing, śniadanie prasowe czy press tour.

Podczas warsztatu dowiesz się jak tworzyć bazę mediów, jak pozyskiwać patronaty medialne, jak zbudować zaufanie mediów oraz co robić w sytuacjach kryzysowych gdy dziennikarze dzwonią i dzwonią.  

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nabycie umiejętności komunikacji z mediami podczas sytuacji kryzysowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:

  • Nauczą się kreować newsy
  • Nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
  • Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nauczą się jak tworzyć treści pod kątem okoliczności i typu mediów
  • Nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły, leady i treści maili 
  • Poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zarządzania ryzykiem
  • Stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji


Szkolenie polecamy dla:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji
  • Pracowników administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Case study
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • Dyskusje
  • Odgrywanie scenek
  • Warsztaty pisania
  • Warsztat: „przyzywczajam się do kamery”- nagrania do zabrania przez uczestników

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. POZNAJ MEDIA: CZY TRZEBA SIĘ ICH BAĆ?

  1. Podstawowa zasada: zbuduj relacje z dziennikarzami
  2. Dlaczego nie kontaktujemy się z dziennikarzami od Święta?
  3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
  4. Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
  5. Media plan - czym jest, jak tworzyć?
  6. Czego potrzebują media?
  7. Budowanie bazy dziennikarzy – po co mi to, jak przygotować?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”

MODUŁ II. KONTAKT Z MEDIAMI: PRZYGOTUJ SIĘ

  1. Jak napisać informację prasową?
  2. Czy Twoja organizacja posiada press room: co to jest, co powinien zawierać?
  3. Jakie inne materiały należy przygotować dla dziennikarzy?
  4. Czy regulamin kontaktu z mediami jest potrzebny w Twojej organizacji?
  5. Jak zorganizować pracę biura prasowego?

Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”

MODUŁ III. WYWIADY, WYSTĄPIENIA, KONFERENCJE PRASOWE NIE TAKIE STRASZNE

  1. Personal branding: czyli to media kontaktuj się z Tobą
  2. Wypowiedzi publiczne:
    • jak się przygotować?
    • rodzaje wystąpień medialnych,
    • co zrobić, żeby dobrze ucięli wypowiedź?
    • nieprzewidziane sytuacje podczas wystąpień
  3. E-PR - współpraca z mediami internetowymi (w tym influencerami)
    • czy tylko strona www i press room? Jest tego więcej: portale branżowe, Twitter itd.
  4. Organizacja spotkań dla mediów:
    • konferencja prasowa, briefingi, śniadania prasowe, press tour, eventy
    • press pack
    • co zrobić, by media pojawiły się na wydarzeniu?
  5. Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztaty planowania wybranego spotkania z mediami, warsztat budowania marki eksperta

MODUŁ IV. SYTUACJA KRYZYSOWA: JAK SOBIE PORADZIĆ?

  1. Zarządzanie sytuacja kryzysową
    • Podręcznik zarządzania sytuacją kryzysową: co powinien zawierać
    • Kryzysy wizerunkowe w social media: jak przewidzieć, zapobiegać i zarządzać?
    • Narzędzia 5P do zarządzenia kryzysem?
    • Narzędzia do monitorowania w internecie: pomoc przed i w trakcie kryzysu.

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia podręcznika zarządzania systuacją kryzysową

Termin

2023-11-09 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 15:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*****Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 140 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane