Warsztat PR managera to zajęcia, których celem jest przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy przede wszystkim ćwiczą - doskonalą swój warsztat lub uczą się go od początku. Zajęcia te pozwalają na rozwinięcie swoich dziennikarskich umiejętności takich jak pisanie czy wypowiedzi publiczne niezbędnych w kontaktach z mediami. Uczą także kreowania newsów czyli tworzenia treści atrakcyjnych dla mediów co zwiększa prawdopodobieństwo wykorzystania przesłanych materiałów przez media.

Szkolenie z media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Uczestnicy poznają takze rodzaje tekstów, jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.


Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Dzięki szkoleniu Uczestnicy:

  • Nauczą się kreować newsy
  • Zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
  • Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • Nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
  • Poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
  • Nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
  • Poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im
  • Stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji


Szkolenie polecamy dla:

  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji
  • Pracowników administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Case study
  • Warsztaty
  • Ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • Dyskusje
  • Odgrywanie scenek
  • Warsztaty pisania

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. POZNAJ MEDIA

  1. Komunikacja to dialog
  2. Odpowiedź na pytanie dlaczego do tej pory nie zbudowałeś wartościowych relacji z mediami
  3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
  4. Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
  5. Opracowanie strategii komunikacji z mediami - warsztaty
  6. Media plan - czym jest, jak tworzyć?
  7. Potrzeby i oczekiwania mediów
  8. Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”
  9. Budowanie bazy dziennikarzy - jak się za to zabrać?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”, warsztaty na autorskich arkuszach „planowanie strategii i komunikacji z mediami”

 

MODUŁ II. FORMY KONTAKTU Z MEDIAMI

Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji oraz przykłady złych i dobrych informacji prasowych, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”

  1. Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych
  2. Przyczyny odrzucenia materiałów
  3. Pisemne formy komunikacji z mediami:
    • misja firmy, informacja prasowa, background release, oświadczenie
  4. Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów
    • informacja prasowa (jak tworzyć, kreacja intrygujących tytułów oraz chwytliwych leadów, właściwa konstrukcja treści)
    • misja firmy - typowe błędy oraz warsztaty tworzenia misji

 

MODUŁ III. KONTAKTY I SPOTKANIA Z MEDIAMI - ODCZAROWANIE MITU

  1. Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi, komentarze. Elementy personal brandingu
  2. Wypowiedzi publiczne:
    •     język mediów
    •     rodzaje wystąpień medialnych, charakterystyka
    •     konstruowanie szybkich wypowiedzi dla mediów
    •     trudne sytuacje podczas wystąpień
  3. E-PR - kontakty i zarządzanie współpracą z mediami internetowymi (w tym z blogerami, vlogerami - jak dobrać najbardziej odpowiednich, ustalanie budżetu, rozpoczęcie współpracy)
    •     strona www jako podstawowe źródło informacji o firmie (wirtualne biuro prasowe, newsy itd. - kiedy zamieszczać, w jakiej formie itd.)
  4. Organizacja spotkań dla przedstawicieli mediów:
    •     konferencja prasowa, briefingi, spotkania, imprezy
    •     press pack
    •     co zrobić, by media pojawiły się na imprezie?
  5. Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

Metody pracy: ćwiczenie - „język mediów”, dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztat - „jaki jest mój personal brand”,  warsztaty planowania konferencji prasowej na autorskich arkuszach

 

MODUŁ IV. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia struktury książki kryzysowej na autorskich arkuszach.

  1. Zarządzanie sytuacja kryzysową
    • książka kryzysowa - czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
    • kryzysy wizerunkowe w internecie - narzędzia i metody

 

Opinie uczestników szkolenia:


"Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Żadne pytanie nie zostało bez odpowiedzi, a pozyskana wiedza z pewnością zostanie wykorzystana w pracy."

"Szkolenie bardzo merytoryczne. Przeprowadzone przez wykwalifikowanego Trenera."

Termin

2020-06-29 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1396 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane