Wideo-blogi i wideo-posty: krótkie filmy marketingowe

Obrazki z hasłami na Facebooku – stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. Szkolenie pozwala opanować podstawy sztuki filmowej, poznać sprzęt i jego zastosowanie, a także zdobyć pełną praktyczną wiedzę pozwalającą tworzyć własne treści do Internetu. 

Przejdź intensywny kurs tworzenia filmów marketingowych. Od pomysłu, po emisję. Dowiesz się, jaki wybrać sprzęt, jak ustawić światło, skąd wziąć legalną muzykę, jak zmontować swój film, dodać napisy i animacje, i w jakim formacie wyeksportować gotowy materiał. To wszystko jest naprawdę proste i dostępne dla każdego.

Cel szkolenia

Praktyczna nauka tworzenia treści wideo: od nauki języka filmowego, poprzez kwestie techniczne, aż po samodzielne tworzenie profesjonalnych filmów i animacji.

Szkolenie polecamy dla:

Właścicieli niewielkich firm, pracowników działu marketingu, osób delegowanych do tworzenia treści do Internetu, vlogerów, youtuberów, a także wszystkich, którzy chcą zdobyć pogłębioną wiedzę o tym, jak tworzyć treści, takie jak: filmy promocyjne, vlogi, gify, wideo-posty itp.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

1. ABC – zestaw filmowca czyli co wybrać do pracy. 

  • Rodzaje współczesnych kamer: lustrzanki DSLR, bezlusterkowce, kamery wideo profesjonalne, półprofesjonalne i konsumenckie, urządzenia typu Go Pro.
  • Optyka: urządzenia z wymienną optyką i bez. Rodzaje obiektywów, zoomy i stałoogniskowe, stabilizacja optyczna, najważniejsze filtry. Jak pracować z obiektywami.
  • Stabilizacja: statywy, monopody, statywy naramienne, gimbale, slidery.
  • Dźwięk: rodzaje mikrofonów - kierunkowe, krawatowe; typy rekorderów.
  • Światło: reporterskie, studyjne, blendy.
  • Pozostały osprzęt: torby, baterie, karty, kable, ładowarki i inne.

 

2. Świadome opowiadanie obrazem.

  • Teoria filmu: punkt widzenia, kadrowanie, ruch obiektów i kamery, rola światła, rola dźwięku.
  • Opowiadanie obrazem: kadr - ujęcie – scena – sekwencja.
  • Tworzenie zdjęć w praktyce: panowanie nad planem zdjęciowym. Umiejętność poruszania się i przewidywanie zdarzeń.
  • Ustawienia techniczne: jakość HD/4K, klatkaż, iso, migawka, balans bieli.
  • Światło: rodzaje i charakterystyka oświetlenia. Najczęstsze sposoby ustawienia świateł.
  • Dźwięk: Rola dźwięku w filmie. Muzyka. Dialogi. Efekty dźwiękowe.
  • Montaż: Najpopularniejsze programy do montażu – płatne i bezpłatne. Schemat programów edycyjnych: importowanie materiałów, linia czasu: ścieżki wideo i dźwięku, monitor, okno efektów.
  • Napisy, animacje, efekty: Zakładanie masek, tworzenie napisów, dodawanie logotypów, dodawanie i animacji i plansz.
  • Popularne formaty eksportu: Przygotowanie materiałów filmowych na potrzeby mediów.
  • Prawo: Kwestie praw autorskich i praw do wizerunku.

Praktyczny warsztat z użyciem profesjonalnego sprzętu filmowego.