Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta - praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań - szkolenie online i stacjonarne

Korzyści dla uczestnika:

  • Poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów
  • Zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów
  • Zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
  • Zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów
  • Poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów
  • Nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych
  • Zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym
  • Nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem
  • Przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności
  • Wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów
  • Poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów
  • Wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych
  • Wzrost liczby potencjalnych klientów
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych
  • Wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z pozyskiwania nowego klienta w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta - praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA

  1. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  2. Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
    • jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
    • starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
  3. Przyczyny utraty obecnych klientów

 

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

  1. Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  2. Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  3. Zasad skutecznego działania
  4. Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

 

MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE

  1. Czy każdy może być moim klientem?
  2. Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  3. Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  4. Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

 

MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Budowanie siatki osobistych kontaktów
  2. Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  3. Klienci konkurencji
  4. Zasady kontaktu telefonicznego
  5. Cel kontaktu telefonicznego

 

MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Pokonywanie bariery sekretariatu
  3. Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  4. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  5. Umawianie spotkań



MODUŁ VI. MODEL AIDA W POZYSKIWANIU NOWEGO KLIENTA. ZASADY STOSOWANIA

  1. A -  cel
  • Po czym poznać obsługę ukierunkowaną na sprzedaż, a po czym na przekazywanie informacji? 
  • Jak formułować cele dotyczącej konkretnej rozmowy handlowej - zasady formułowania celów
  1. I   -  zainteresowanie (tu: badanie potrzeb, nawiązywanie do tematu dodatkowych usług) 
  • Co skupia uwagę?
  • Jak rozpoznać albo/i wzbudzić potrzebę u klienta?
  • Jak uwiarygodnić się w oczach klienta przejmując rolę doradcy?
  • Budowanie siły i wiarogodności w efekcie pierwszego wrażenia
  1. D -  wpływanie na decyzje 
  • Język korzyści – rozmowa handlowa w oparciu o korzyść wiodącą (key-message)
  • Argumentacja sprzedażowa – „kliencie - przekonaj się sam”
  • Walka z obiekcjami. Sposoby reagowania na sytuacje trudne
  • Kiedy cena jest przeszkodą. Obrona ceny. 
  1.  A – zamykanie sprzedaży
  • Sposoby zamknięć – jakie znamy?
  • Zwroty i frazy nakłaniające klienta do decyzji zakupowych



MODUŁ VII. ZASADY PRACY Z LEADAMI

  1. Leady gorące
  2. Leady ciepłe
  3. Leady zimne



MODUŁ VIII. W POSZUKIWANIU RÓWNOWAGI W PODEJMOWANYCH DZIAŁANIACH.....ŁATWO BYĆ ZAJĘTYM, TRUDNO EFEKTYWNYM

  1. Złodzieje czasu przy pozyskiwaniu nowego klienta
  2. Czynniki i zasady zwiększające efektywność przy pozyskiwaniu nowego klienta
  3. Zasady planowania podejmowanych działań
  4. Zasada Pareto na drodze do nowego klienta.



MODUŁ IX. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA 

  1. Podsumowanie szkolenia 
  2. Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne? Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy? 
  3. Action Plan
  • Co nowego zacznę robić?
  • Co przestanę robić?
  • Czego więcej będę robił/a?
  • Czego mniej będę robić/ła
  • Co inaczej będę robił/a?

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z poszukiwania i pozyskiwania nowego klienta:

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków